دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دیلم گفت: طی بارندگی شب گذشته در دیلم بیش از 2500 مسافر در مدارس و سالن‌های ورزشی شهرستان اسکان یافتند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، محمد طاهری ظهر امروز در نشست ستاد اسکان نوروزی دیلم افزود: طی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی کشور بیش از 100 کلاس درس و سه سالن ورزشی را جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی کرده بودیم تا در صورت بارندگی مسافران در این مکان‌ها اسکان داده شوند که شب گذشته در پی بارش شدید باران مسافران و گردشگران نوروزی در این اماکن اسکان داده شدند.
کد خبر: ۲۰۹۲۶
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

فکرشهر:معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دیلم گفت: طی بارندگی شب گذشته در دیلم بیش از 2500 مسافر در مدارس و سالن‌های ورزشی شهرستان اسکان یافتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد طاهری ظهر امروز در نشست ستاد اسکان نوروزی دیلم افزود: طی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی کشور بیش از 100 کلاس درس و سه سالن ورزشی را جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی کرده بودیم تا در صورت بارندگی مسافران در این مکان‌ها اسکان داده شوند که شب گذشته در پی بارش شدید باران مسافران و گردشگران نوروزی در این اماکن اسکان داده شدند.

\n\n

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی صورت گرفته از قبل و آماده‌باش کامل ادارات در سریع‌ترین زمان ممکن بیش از 2500 نفر در مکان‌های از پیش تعیین‌شده اسکان یافتند.

\n\n

طاهری در پایان از همکاری خوب جمعیت هلال‌احمر و اداره ورزش و جوانان شهرستان قدردانی کرد.

\n\n

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دیلم نیز با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان دیلم از 28 اسفند پذیرش مهمانان فرهنگی را آغاز کرد، گفت: این ستاد که برنامه‌ریزی اولیه آن از نیمه بهمن‌ماه شروع‌ شده بود با تجهیز 32 آموزشگاه در سطح شهرستان دیلم و با 15 عضو فعال کار اسکان فرهنگیان را انجام می‌دهد.

\n\n

علی بستانی افزود: روزانه بیش از 3 هزار نفر از خانواده‌های فرهنگی و غیرفرهنگی شامل کارکنان دولت و همراهان فرهنگیان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در مدارس اسکان داده شده‌اند.

\n\n

بستانی تصریح کرد: تعداد کلاس‌ها برای اسکان در شهرستان دیلم 234 کلاس بوده که 205 کلاس شهری در مرکز و بندر امام حسن و 29 کلاس در روستاها در نظر گرفته‌ شده است.

\n\n

وی افزود: عملیات تجهیز مدارس شامل خرید بیش از 150 تخته روفرشی، 15 اجاق و کپسول گاز و تعبیه ظرف‌شویی سیار سه متری، خرید پنج دستگاه پمپ آب، چهار دستگاه یخچال، تعمیر کامل سیستم روشنایی مدارس و مجهز شدن اکثر مدارس به حمام و خرید بیش از 1500 لیتر مایع دستشویی و 400 کیلو کیسه‌ زباله با اعتباری بالغ‌بر 500 میلیون ریال انجام شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر