يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده مرزبانی خوزستان گفت:  بر اساس آمار به دست آمده، بیشترین میزان قاچاق در استان مربوط به مواد خوراكی و آرایشی و بهداشتی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ عبدالله نظرپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق كالا و ارز خوزستان عنوان كرد: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه كشف كالاهای قاچاق در استان صورت گرفت و بر اساس آمار به دست آمده، قاچاق مواد خوراكی آرایشی بهداشتی بیشترین آمار را در این میان به خود اختصاص داده اند.  
کد خبر: ۲۱۴۲۴
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی خوزستان گفت:  بر اساس آمار به دست آمده، بیشترین میزان قاچاق در استان مربوط به مواد خوراكی و آرایشی و بهداشتی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ عبدالله نظرپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق كالا و ارز خوزستان عنوان كرد: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه كشف كالاهای قاچاق در استان صورت گرفت و بر اساس آمار به دست آمده، قاچاق مواد خوراكی آرایشی بهداشتی بیشترین آمار را در این میان به خود اختصاص داده اند.  

\n\n

فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: در مرزهای چذابه و شلمچه نصب دستگاه حمل و نقل چمدان( xRay) به شدت مورد نیاز است البته در كنار پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در بنادر استان نیز نیازمند نصب این دستگاه هستیم.

\n\n

وی با اشاره با اشاره به آثار اجتماعی و اقتصادی مثبت راه اندازی بنادر هندیجان و شادگان گفت: در این خصوص باید با مدیریتی صحیح به فعالیت های اقتصادی صورت گرفته سمت و سویی مناسب و بر اساس چارچوب های قانونی دهیم.  

\n\n

نظرپور اظهار كرد: پنج هزار شناور در آبهای استان خوزستان در حال تردد هستند كه برای رصد و بررسی بهتر این شناور ها نیازمند تجهیزات جدید هستیم.  

\n\n

وی تصریح كرد: خوشبختانه تعاملات بسیار خوب صورت گرفته با اداره كل گمرك استان خوزستان، باعث شده تا كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز خوزستان در سطح كشور دارای نمره قابل قبولی شود و به نسبت سایر استان ها در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

\n\n

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: بخش عمده ای از آمار قاچاق در استان مربوط به استان بوشهر و بندر دیلم است كه متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح در مرزهای این دو منطقه این نوع قاچاق در آمار خوزستان به ثبت می رسد.  

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر