يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتی گفت: یک دستگاه کامیون کشنده با 22 تن برنج خارجی در این شهرستان توقیف شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رهام رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: مأمورین انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده را که اقدام به حمل برنج قاچاق می‌کرد بازرسی و آن را متوقف کردند.\n\nفرمانده انتظامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 22 تن برنج قاچاق خارجی بدون مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۲۱۶۷۵
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتی گفت: یک دستگاه کامیون کشنده با 22 تن برنج خارجی در این شهرستان توقیف شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رهام رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: مأمورین انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده را که اقدام به حمل برنج قاچاق می‌کرد بازرسی و آن را متوقف کردند.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 22 تن برنج قاچاق خارجی بدون مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

\n\n

وی ادامه داد: این محموله از شهرستان هم‌جوار بارگیری شده بود و قاچاقچی قصد انتقال این محموله را به یکی از استان‌های هم‌جوار بوشهر داشت که توسط مأموران این فرماندهی توقیف و متهم نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان دشتی شد.

\n\n

رضایی یادآور شد: کالاهای قاچاق بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد مقاومتی می‌زند و از رشد و شکوفایی صنعت ملی جلوگیری می‌کند.

\n\n

وی تأکید کرد: از مردم درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره 110 تماس و پلیس را مطلع کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر