دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته هلال احمر، آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و مصطفی سالاری استاندار عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر استان بوشهر را پذیرفتند.
کد خبر: ۲۱۷۶
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: به مناسبت هفته هلال احمر، آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و مصطفی سالاری استاندار عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر استان بوشهر را پذیرفتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف جمعیت هلال احمر بوشهر، با اعضای جمعیت و مسئولان این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

افتتاح نمایشگاه عکس عملکرد جمعیت و شرکت در همایش تقدیر از امدادگران از برنامه‌های امام جمعه بوشهر در دیدار با اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر بود.

در مراسم جشن هلال امید که با حضور خانواده هلال احمر و اعضاء جمعیت برگزار شد، طی مراسمی آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سالاری استاندار بوشهر به عضویت جمعیت هلال احمر در آمدند و به عنوان داوطلب جمعیت کارت عضویت را از دست مدیر عامل جمعیت دریافت کردند.  

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و عکس به مناسبت هفته هلال احمر

نمایشگاه عکس و توانمندی‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر توسط آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

در این نمایشگاه تعداد 200 قطعه عکس از فعالیت‌های جمعیت و ادوات و تجهیزات امداد به نمایش گذاشته شده است، این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم در محل جمعیت هلال احمر استان دایر است.

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته هلال احمر

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته هلال احمر صبح امروز با حضور اعضاء، پرسنل و خانواده بزرگ هلال احمر برگزار شد.

در این همایش بزرگ که به صورت سراسری در شعب استان برگزار شد تعداد 500 عضو و پرسنل هلال احمر حضور داشتند و به مناسبت هفته هلال احمر مسیر تعیین شده را راهپیمایی کردند و در پایان به قید قرعه به شرکت‌کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر