يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ در دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۲
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۲

به گزارش فکرشهر،  ارسلان زارع در نشست مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: دشتستان دارای پیشینه درخشانی در آسمان علم و ادب کشور است و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در این استان باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی افزود: دشتستان همواره چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری را به کشور معرفی کرده و جایگاه هنرمندان و اهالی فرهنگ این منطقه در کشور بسیار ارزشمند است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان و افزایش امکانات و اعتبارات فرهنگی امری لازم است که باید در دستور کار باشد.

زارع تصریح کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده و تحقق شعار سال در گرو تلاش همه مردم و مسئولان است.

وی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که امسال شاهد اعتلای فرهنگ ملی ایرانی بر اساس باورهای دینی و ملی باشیم.

فرماندار دشتستان از افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ در دشتستان خبر داد و افزود: امسال و در راستای تحقق شعار سال، اعتبارات حوزه فرهنگ افزایش می‌یابد و امیدوار هستیم استفاده لازم را ببریم.

زارع تاکید کرد: توجه به پروژه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستور کار است و همه باید همراهی کنند.

وی گفت: بدون تردید ارتقای سرمایه‌های اجتماعی زمینه رشد و توسعه متوازن جامعه را فراهم می‌آورد و باید با افزایش امکانات فرهنگی در این مسیر گام برداریم.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر