يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زنبورداران بومی دشتستان سالانه 170 تن عسل تولید می کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزرای صداوسیما، مدیر جهاد کشاورزی دشتستان گفت: اکنون 19 هزار و 500 کلنی زنبور عسل متعلق به زنبورداران بومی در دشتستان وجود دارد.\nحمیدرضا جهان بخش افزود: این زنبورداران به علت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در بخش های ارم و بوشکان مستقر هستند.\n\nوی کیفیت عسل تولیدی این شهرستان را که از درختان کنار تولید می شود، بسیار مطلوب برشمرد و افزود: عسل بهاره، از نظر ارزش غذایی بهترین نوع عسل است و عسل کنار نیز به علت طعم و عطر جزو بهترین نوع عسل های تولیدی این شهرستان است.
کد خبر: ۲۲۱۶۱
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: زنبورداران بومی دشتستان سالانه 170 تن عسل تولید می کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزرای صداوسیما، مدیر جهاد کشاورزی دشتستان گفت: اکنون 19 هزار و 500 کلنی زنبور عسل متعلق به زنبورداران بومی در دشتستان وجود دارد.
\nحمیدرضا جهان بخش افزود: این زنبورداران به علت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در بخش های ارم و بوشکان مستقر هستند.

\n\n

وی کیفیت عسل تولیدی این شهرستان را که از درختان کنار تولید می شود، بسیار مطلوب برشمرد و افزود: عسل بهاره، از نظر ارزش غذایی بهترین نوع عسل است و عسل کنار نیز به علت طعم و عطر جزو بهترین نوع عسل های تولیدی این شهرستان است.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان تعداد کندوهای عسل مهاجر را بیش از 70 هزار کلنی با تولید بیش از 200 تن عسل بیان و اضافه کرد: اکنون 235 نفر زنبوردار بومی در دشتستان به شغل زنبورداری اشتغال دارند.

\n\n

شهرستان دشتستان به علت شرایط آب و هوایی، مستعد ترین منطقه پرورش زنبور عسل و تولید عسل در استان بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر