دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر همایش بزرگ میلاد قرآن با اشاره به برگزاری این همایش گفت: همایش بزرگ میلاد قرآن با محوریت حفظ سوره جمعه و با حضور قریب به دو هزار نفر از مردم تنگستان در مصلی نماز جمعه شهر اهرم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۳۸۴
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: دبیر همایش بزرگ میلاد قرآن با اشاره به برگزاری این همایش گفت: همایش بزرگ میلاد قرآن با محوریت حفظ سوره جمعه و با حضور قریب به دو هزار نفر از مردم تنگستان در مصلی نماز جمعه شهر اهرم برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمدصادق حق شناس، دبیر همایش بزرگ میلاد قرآن گفت: همایش بزرگ میلاد قرآن برای اولین بار در تهران برگزار شد و این بار پس از گذشت ده سال شهرستان تنگستان میزبان برگزاری آن است.
\n 
\nوی با اشاره به اینکه بوشهر پایتخت قرآنی کشور می شود افزود: قریب به دو هزار نفر در این همایش حضور دارند.
\n 
\nحجت الاسلام حق شناس اظهار داشت: این همایش قرآنی روز پنج شنبه و همزمان با مبعث پیامبر(ص) در مصلی بزرگ شهر اهرم برگزار می شود.
\n 
\nوی خاطر نشان ساخت: موسسه قرآنی قرآن پژوهان که به صورت تخصصی به تربیت حافظان قرآن کریم مبادرت می ورزد در تجربه ۱۵ ساله اش به تجربه های موفقی درست یافته است که امکان جذب و تشویق مخاطبان به حفظ قرآن کریم و آشتی با قرآن ده ها برابر شده است.
\n 
\nدبیر همایش قرآنی میلان نور بیان داشت: در این همایش که به عنوان بزرگ ترین همایش قرآنی کشور با شعار حفظ قرآن آسان است به میزبانی دلیرمردان خطه تنگستان برگزار می شود.
\n 
\nوی عنوان داشت: خانم های از ۵ سال به بالا تا بالاتر از ۷۰ سال و آقایان از ۵ سال به بالا تا پایان دبستان می توانند در این همایش بزرگ شرکت کنند و هزاران نفر از شرکت کنندگان سوره مبارکه جمعه را با ترجمه و فراگیری نکات تفسیری حفظ می کنند.
\n 
\nحجت الاسلام حق شناس با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این همایش بزرگ قرآنی با هم پیمان می بندند که هر روز یک صفحه از قرآن کریم را قرات کنند اظهار داشت: این همایش بزرگ قرآنی همزمان با مبعث پیامبر(ص) برگزار می شود.
\n 
\nوی تنظیم شعائر و برگزاری جشن بزرگ مبعث با محوریت قرآن کریم، تشویق و ترغیب عموم مخاطبان به حفظ قرآن همراه با فراگیری تفسیر، آموزش چگونگی روش های حفظ قرآن، متوجه ساختن اقشار مختلف جامعه از کودک و خردسال تا افراد بزرگسال ، آشتی با قرآن و فرهنگ سازی در خصوص اهمیت نماز جمعه با محوریت حفظ سوره جمعه را از اهداف برگزاری این همایش دانست.
\n 
\nبه نوشته شبستان، وی در پایان تصریح کرد:  این جشنواره به همت دارالقرآن حضرت ابراهیم خلیل الله است که با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، ستاد برگزاری نماز جمعه، فرمانداری، شهرداری، دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش، کمیته امداد، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، سپاه، بسیج و سایر سازمان ها و نهادها برگزار می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر