جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعاملی منطقه ویژه پارس به یک بومی رسید؛
فکرشهر: پس از چند ماه گمانه زنی، سرانجام حکم مهدی یوسفی برای مدیرعاملی منطقه ویژه پارس امضاء شد تا نگرانی بوشهری ها به پایان رسیده و مدیریت این منطقه به یک بومی برسد...
کد خبر: ۲۹۲۹
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: با حکم معاون وزیر نفت، مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، پس از استعفای مسعود نصوری در ماه های اخیر از سمت مدیرعاملی منطقه ویژه ی پارس، احتمال حضور یک غیر بومی در این سمت قوت گرفته بود که همین امر با مخالفت و واکنش بوشهری ها و نمایندگان آنان مواجه شد.

پس از چند ماه گمانه زنی، سرانجام حکم مهدی یوسفی برای مدیرعاملی منطقه ویژه پارس امضاء شد تا نگرانی بوشهری ها به پایان رسیده و مدیریت این منطقه به یک بومی برسد.

مهدی یوسفی متولد 1354 در روستای فاریاب از توابع بخش بوشکان دشتستان می باشد و پیش از این مدیر منطقه شرکت نفت و گاز پارس بوده است.

مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس ساعتی قبل در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مراسم معارفه روز سه‌شنبه هفته جاری در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.

مهدی یوسفی افزود: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و باید با تلاش دسته‌جمعی برای اعتلای این منطقه اهتمام ورزیم.

بر اساس این گزارش، وی پس از اخذ دیپلم ریاضی فیزیک، در سال 1372 وارد مهندسی نفت اهواز شد. وی پس از اخذ لیسانس مهندسی شیمی گرایش صنایع گاز را در سال 1376 از آن دانشگاه با معدل A از این دانشگاه و انجام خدمت سربازی، جذب پالایشگاه فجر جم شد. سه سال بعد برای دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت پروژه توسط وزارت نفت به دانشگاه گالگری کانادا بورسیه شد و پس از اخذ این مدرک به وزارت نفت بازگشت.

مدیریت توسعه اقتصادی و جذب سرمایه، مدیریت عمران شهری سازمان منطقه ویژه پارس در زمان مدیرعاملی موسی سوری و مدیریت شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه از جمله مسئولیت های وی تاکنون می باشد.

سازمان منطقه ویژه پارس از شرکت‌های اصلی زیرمجموعه وزارت نفت است و پیش از این مسعود نصوری بیش از 2 سال،  از سال 89، مدیریت آن را بر عهده داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر