جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان رایگان است.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی کتابخانه های استان، مرضیه رستمی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان می‌توانند از سایر خدمات ویژه کتابخانه مانند کافی نت، نمایه نشریات و انجمن ادبی کتابخانه‌ها نیز بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۹۵۹
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸

فکرشهر:  سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان رایگان است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی کتابخانه های استان، مرضیه رستمی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان می‌توانند از سایر خدمات ویژه کتابخانه مانند کافی نت، نمایه نشریات و انجمن ادبی کتابخانه‌ها نیز بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: افراد متقاضی می‌توانند روز پنج‌شنبه 22 خرداد که به نام روز «جوان، فرهنگ، و هویت ملی» نامگذاری شده است با حضور در هر یک از کتابخانه‌های استان و ارائه کپی کارت ملی و تکمیل فرم مربوطه به طور رایگان به عضویت کتابخانه درآیند.

رستمی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاهی از کتب مربوط به این مناسبت‌ها، برگزاری جلسات نقد کتاب با موضوعیت جوان و سبک زندگی اسلامی، تقدیر از اعضای کتابخوان جوان و فعال و بازدید سازمان‌های مردم نهاد(سمن) برای بازدید گروهی و عضویت رایگان در هفته جوان از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های استان در این ایام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر