شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۳۸
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با نفوذ توده هوای سرد به استان طی روزهای آینده خصوصا در اواخر هفته دمای هوا بطور محسوسی کاهش می یابد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده خروج تدریجی سامانه بارشی از اواخر وقت امروز می باشد. 

وی گفت: پیش بینی می شود از بامداد فردا همزمان با خروج سامانه از استان، وزش باد با جهت شمال غربی آغاز گردد. با توجه به تداوم وزش باد، روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس متلاطم پیش بینی می شود. 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با نفوذ توده هوای سرد به استان طی روزهای آینده خصوصا در اواخر هفته دمای هوا بطور محسوسی کاهش می یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس، آسمان نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق، فردا کاهش ابر همراه با وزش باد و در برخی نقاط پدیده مه را شاهد خواهیم بود. 

مساعدی اضافه کرد: جهت باد نیز جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 32 کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه ای تا 44 کیلومتر در ساعت ، فردا شمال غربی با سرعت 16 تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود. 

وی گفت: همچنین ارتفاع موج 60 تا 120 سانتیمتر گاهی تا 150 سانتیمتر از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان 90 تا 180 سانتیمتر است.

پیام مساعدی اظهار داشت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:55 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 10:13 ،جزر دوم ساعت 14:45 و مد دوم در ساعت 21:06 دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر