دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۳۲
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

،کرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از 12 هزار و 765 واحد مسکونی مهری که این بنیاد متعهد به ساخت در استان بوشهر شده، تعداد 12 هزار و 509 واحد تاکنون ساخته و تحویل متقاضیان داده شد.

 به گزارش فکرشهر از فارس، حمید حیدری بریدی در آیین افتتاح واحدهای مسکونی مهر در عالیشهر بوشهر اظهار داشت: از 12 هزار و 765 واحد مسکونی مهری که این بنیاد متعهد به ساخت در استان بوشهر شده تعداد 12 هزار و 509 واحد که معادل 98 درصد است تاکنون ساخته و تحویل متقاضیان داده‌ایم.

 وی افزود: با توجه به این که کیفیت ساخت را فدای سرعت در اتمام این پروژه ها نکرده‌ایم با همان دقت و توجه به همه نکات ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی ،تا پایان امسال کلیه این واحدها تکمیل و در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر عنوان کرد: در دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از 52 واحد مسکونی پروژه مهر در شهر جدید عالیشهر بودیم که با اعتباری بالغ بر 435 میلیارد ریال ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی ادامه داد: هر یک از واحدهای ساخته شده در پروژه مهر مسکن عالیشهر از 75 تا 110 متر زیر بنای مفید داشته که در بلوک‌های مختلف در چهار طبقه در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 متر مریع ساخته شده است.

حیدری با اعلام این که در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از 212 واحد مسکونی پروزه مهر در استان بوشهر بوده‌ایم گفت: در مجموع برای این تعداد،150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که بخشی آورده متقاضیان بوده و به هر واحد نیز 500 میلیون ریال وام تعلق گرفته است.

وی با اعلام این که تمامی واحدهای ساخته شده در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای استان بوده است گفت: در بخش خودمالکی نیز اقدامات خوب و متناسبی با نیازهای مردم در سطح شهرها و روستاهای استان انجام شده که سبب نوسازی و تحرک جدیدی در عرصه ساخت و ساز شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون قریب به یازده هزار واحد خودمالکی با استفاده از تسهیلات کم‌بهره در استان بوشهر ساخته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر