دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۵۳۷
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به توسعه سیستم‌های نظارتی در راه‌های استان، گفت: ارتقای ایمنی راه‌های استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، مصطفی سالاری در افتتاح دوربین‌های نظارت جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر و افزایش ایمنی این راه‌ها صورت گرفته است و هم‌اکنون نیز چند پروژه در دست اجرا است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم توسعه راه‌ها در کاهش تلفات و خسارات تصادفات جاده‌ای، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در استان بوشهر، ارتقای ایمنی راه‌ها است.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۵۲۷ دوربین نظارت هوشمند جاده‌ای در ۲۱ استان کشور، اضافه کرد: ۲۸ دوربین از این تعداد مربوط به استان بوشهر است که از امروز وارد مدار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوربین‌های نظارتی در طول ۵۱۰ کیلومتر از محورهای بزرگراهی بوشهر - برازجان - دالکی، چغادک - خورموج - کنگان- عسلویه و برازجان- گناوه نصب شده است.

سالاری با اشاره به نقش مهمی این دوربین‌های نظارتی در ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، ادامه داد: تصادفات و تلفات جاده‌ای با نصب این دوربین‌ها کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ سامانه کنترل سرعت در سال گذشته در  ۲۳۸ کیلومتر از جاده‌های استان نصب شده بود، افزود: کاهش تعداد تلفات جاده‌ای از ۷۳ به ۳۵ نفر یکی از دستاوردهای نصب این سیستم‌ها بوده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر