يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی خبر داد؛
فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا روز دوشنبه آینده، جو استان به تناوب تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد...
کد خبر: ۳۱۵۵۶
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۳

فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا روز دوشنبه آینده، جو استان به تناوب تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی با تشریح وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان نشان‌دهنده ورود سامانه ناپایدار جو به استان است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به‌تدریج از امروز تا روز دوشنبه آینده جو استان به تناوب تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: طی این مدت آسمان استان به تناوب و طی ساعاتی ابری و از بامداد فردا در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین فردا، به سبب افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی، تلاطم دریا در نواحی شمالی خلیج فارس افزایش می‌یابد.

وی افزود: بر این اساس برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی خواهد بود و به تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد متغیر غالبا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر