شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۵۶۶
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

فکرشهر:  مردم شهرها و روستاهای شهرستان دیر استقبالی گرم و باشکوه از شهدای گمنام داشتند.

دیر

به گزارش فکرشهر از مهر، پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز وارد شهرها و روستاهای لمبدان بالایی، لمبدان پایینی، شهر دوراهک، شهر آبدان و بخش بردخون شدند و مورد استقبال گرم و بی‌نظیر مردم شهیدپرور و مسئولان قرار گرفت.

قشرهای مختلف مردم شهید پرور بخش‌های مرکزی، بخش آبدان و بخش بردخون شهرستان دیر در رده‌ های سنی مختلف در مسیر تشییع شهدای گمنام، پیکرهای این شهیدان را گل و گلاب باران و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در حاشیه مراسم استقبال از پیکی این سه شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پیکر این شهدا در آخرین تفحص‌های صورت گرفته در مناطق عملیاتی جنوب کشور پیدا شده که روز پنجشنبه صبح در شهر بردستان تشیع و به خاک سپرده خواهند شد.

سرهنگ پاسدار میرزا احمدی با بیان اینکه تداوم راه شهیدان سبب ناامیدی دشمنان می‌شود، اظهار داشت: تداوم راه و آرمان پرفیض شهدا، برنامه‌های دشمنان را که با تمام ابزارها برای مبارزه با هویت مذهبی و دینی ما آمده‌اند، ناامید می‌کند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با بیان اینکه تاکنون ۱۱ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان دیر دفن شده است، گفت: تاکنون ۵ شهید گمنام در شهر دیر، ۲ شهید در بردخون، ۲ شهید در آبدان و ۲ شهید گمنام نیز در شهر دوراهک دفن شده و فردا صبح مردم شهید پرور شهر بردستان میزبان ۳ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر