چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۸۸۷
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۸

فکرشهر: دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون حمایت از کاندیداهای خاص در انتخابات شوراهای شهر و روستا بیانیه ای صادر کرده است.

در بیانیه محمدباقر سعادت که نسخه ای ازآن به دفتر نشریه فکرشهر ارسال شده، آمده است:

 

باسمه تعالی
بیانیه دفتر محمدباقر سعادت نماینده مردم فهیم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا

حمد و سپاس پروردگار یکتا را سزاست که پاک و منزه است و امید به کرم و بخشش بی انتهای او مایه اشتیاق و سرزندگی بندگان و سبب نشاط و حرکت کائنات است. در ایام اسفند ماه جای آن است که بار دیگر از حسن اعتماد شما مردم شریف دشتستان به نماینده مردمی خود و به جهت وکالتی که به ایشان عطا کردید تا شما مردم شایسته را در قوه مقننه نمایندگی کند تقدیر و تشکر کنیم. 

همانطور که آحاد مردم شریف دشتستان مطلع هستند در ابتدای سال آینده، دو انتخابات مهم و تأثیر گذار ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم که ضروری است با درایت و دوراندیشی دست به انتخاب هایی هوشمندانه بزنیم و ان شالله با برگزیدن افراد شایسته و مورد اعتماد موجبات پیشرفت و توسعه کشور، حفظ به احسن نظام و خدمت عالمانه و مدبرانه به مردم عزیز را حاصل کنیم. 

با توجه به برخی تماس ها و سوال های صورت گرفته از دفتر نماینده دشتستان پیرامون ارتباط برخی از کاندیداهای محترم انتخابات شوراهای شهر و روستا با نماینده دشتستان و یا دفتر ایشان لازم است توضیحاتی به مردم عزیز ارائه شود. این دفتر مفتخر است که بواسطه داشتن ارتباط نزدیک با شمار قابل توجهی از فعالان مدنی و مردمی، فضای تعاملات اجتماعی با نماینده شهرستان را دوام و استحکام بخشد، اما از آنجا که آقای سعادت نماینده همه مردم دشتستان هستند و این موضوع مستلزم حفظ بی طرفی کامل نسبت به همه کاندیداها می باشد و نیز از جهت اینکه ایشان عضو شوای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند، علی رغم احترام فراوان به همه برادران و خواهرانی که تلاش دارند با کاندیداتوری در انتخابات، خود را در معرض گزینش مردم قرار دهند و با این کار آبهای زلال مشارکت سیاسی و اجتماعی را در رودخانه مردم سالاری دینی به جریان  اندازند، لیک به جهت ممنوعیت قانونی و هم به لحاظ رعایت اخلاق سیاسی و اصول و موازین شرعی، نماینده مردم فهیم دشتستان و دفتر ایشان از هیچ کاندیدای محترمی برای انتخابات حمایت خاص نخواهد کرد و ضمن تشکر از مشارکت همه کاندیداها، مردم فرهیخته دشتستان را به حضور فعال در انتخابات دعوت می نمایند. 

والسلام علیکم و رحمه الله 
روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر