چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۹۱۸
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: دشتی یکی از قطب های اصلی کشاورزی استان بوشهراست که در زمان حاضر 15 هزار نفر در این بخش اشتغال زایی شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: سالیانه بیش از 250 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل در شهرستان دشتی تولید می شود .

وی یادآورشد: بخش کشاورزی بیشترین ظرفیت را برای تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر ی مقام معظم وجود دارد .

مهرجو اضافه کرد: در زمان حاضر 52 هکتار کشت گلخانه ای در دشتی فعال است که این میزان تا 80 هکتار قابل افزایش است.

فرماندار دشتی افزود:درسال 95 در زمینه اقتصادی بیش از 23 هزار واحد صنفی، صنعتی کوچک و متوسط در کشور با تزریق اعتبار فعال شده که چند واحد صنعتی مهم از جمله کارخانه سیمان مند، کارخانه اهک هیدارته، گچ جزیره و تعدادی واحد شن و ماسه شهرستان دشتی نیز از همین محل اعتبار تزریق شده است.

مهرجو افزود:درسال 95 شاهد خودکفایی گندم و جشن خودکفایی این محصول مهم بودیم و دولت توجه ویژه ای به توسعه و تقویت منابع آبی، حفاظت محیط زیست داشته است.

وی بیان کرد: درسال 95 برای اولین بار سرشماری به شیوه ثبت نام اینترنتی و با موفقیت و مشارکت بالای مردم برگزار شد.

مهرجو در ادامه از تلاش های همه مدیران شهرستان دشتی افزود: با هماهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام شده در استان بوشهر علی رغم بارش کم سابقه باران و جاری شدن سیل که بسبار بیشتر از سیل 65 بودحتی یک نفر تلفات هم درشهرستان دشتی نداشیم.

مهرجو از همه مدیران خواست برای رفاه حال شهروندان و مسافرین نوروزی تمام امکانات و نیروهای خدماتی به صورت کشیک آماده داشته باشند.

امام جمعه خورموج نیز گفت: پایان هر سال زمان محاسبه عمل ، نفس و حساب وکتاب کارهای شخصی و وظایف اجتماعی همه ما مسئولان در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: وظیفه همه ما مسئولان انجام کارهای با کمیت بالا و کیفیت خوب است.

مصلح به سالروز ارتحال یادگار امام خمینی حجت الاسلام سید احمد خمینی اشاره کرد و ا فزود: آن مرحوم بازوی پرتوان برای حضرت امام و تقویت نظام اسلامی و بهترین یاور و پشتیبان مقام رهبری بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر