دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: جاده گناوه به دیلم درشمال استان بوشهر یکی از راه های حادثه خیز این استان است که سالانه بویژه در ایام نوروز سوانح رانندگی زیادی دراین محور رخ می دهد.
کد خبر: ۳۳۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲


فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: جاده گناوه به دیلم درشمال استان بوشهر یکی از راه های حادثه خیز این استان است که سالانه بویژه در ایام نوروز سوانح رانندگی زیادی دراین محور رخ می دهد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز دوشنبه در نشست هماهنگی شورای ترافیک این شهرستان گناوه افزود: دراین محور تعدادی از هموطنان مجروح و یا جان خود را درسال جاری از دست داده اند.

وی گفت: دوطرفه وکم عرض بودن این محور و نصب نشدن علایم بازدارنده وسرعت گیر در نقاط خطرساز این جاده بویژه در مجاور روستاها از دلایل مهم وقوع سوانح متعدد دراین جاده است.

قاسمی بیان کرد: درتعطیلات نوروز گذشته شش نفر از هموطنان در این جاده جان خود را از دست دادند و در سال جاری نیز چندین حادثه منجر به فوت دراین نقطه به وقوع پیوسته که روز جاری نیز تصادف دیگری رخ داد.

وی ادامه داد: حضور پلیس به تنهایی دراین نقطه این مشکل را حل نمی کند بلکه باید اداره راه و شهرسازی در شناسایی و برطرف کردن نقاط حادثه خیر اهتمام جدی داشته باشد.

بخشدارمرکزی گناوه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی از سهل انگاری و بی توجهی متولیان در برطرف کردن نقاط حادثه خیز این جاده و دیگر راه های روستایی بخش مرکزی گناوه انتقاد کرد.

اردلان امیرزاده افزود: محور گناوه به دیلم و جاده اختصاصی شرکت نفت در جوار روستای بهمنیاری و شول این شهرستان به استان کهگیلویه و بویراحمد از نقاط حادثه خیز و خطرناک در حوزه بخش مرکزی گناوه است که در یک سال اخیر براثر تصادفات ناگوار، 30 نفر ازهموطنان جان خود را ازدست داده اند.

وی گفت: با وجود مکاتبات و پیگیری های زیادی که با مسوولان شرکت نفت و راه و شهرسازی انجام شده اما هیچ نتیجه ای عاید نشده است.

بخشدارمرکزی گناوه افزود: مسوولان مربوط باید به حفظ سلامتی و جان مردم که در دین مبین اسلام بر آن تاکید وافری شده اهمیت دهند و نباید بیش از این بی تفاوت باشند.

وی از مسوولان و متولیان امر خواست تا هرچه زودتر نسبت به ترمیم و اصلاح و ایمن سازی این محورها که در حوزه بخش مرکزی گناوه قراردارند اقدام کنند.

محور گناوه به شهرستان دیلم از راه های مهم استان بوشهر به استان های خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد است. /ص

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر