شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: شامگاه دوشنبه ـ 11 اردیبهشت ماه ـ  نشتی شدیدی در لاین آمونیاک پتروشیمی  پردیس رخ داد. با این نشتی، گاز آمونیاک پالایشگاه ها و پتروشیمی های نزدیک به پتروشیمی مذکور را فرا گرفت و اتش نشانان به محل اعزام شدند...
کد خبر: ۳۳۰۲۱
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: شامگاه دوشنبه ـ 11 اردیبهشت ماه ـ  نشتی شدیدی در لاین آمونیاک پتروشیمی  پردیس رخ داد. با این نشتی، گاز آمونیاک پالایشگاه ها و پتروشیمی های نزدیک به پتروشیمی مذکور را فرا گرفت و اتش نشانان به محل اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر، در حالی که منطقه را بوی آمونیاک شدیدی فرا گرفته بود، خبر رسید که 5 نفر نیز به علت استنشاق گاز آمونیاک و ایجاد حالت خفگی، مصدوم شده اند.

پس از گذشت حدود 4 ساعت از حادثه، دشتی نژاد ـ مدیر ارشد ایمنی، اتش نشانی، بهداشت و محیط زیست منطقه ویژه پارس ـ از کنترل حادثه ی نشتی در واحد اوره و امونیاک پتروشیمی پردیس خبر داد و گفت: ٣ ذَر ورودی خط لوله اوره و امونیاک پتروشیمی پردیس نشتی گزارش شد که در این حادثه ٥ تن از کارکنان این پتروشیمی دچار حادثه شدند که با انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند و وضعیت جسمانی آنها مطلوب گزارش شده است.

وی گفت: نشتی مربوط به شیر ورودی راکتور بوده است و با حضور به موقع نیروهای امدادی این حادثه در اولین دقایق وقوع به کنترل کامل در آمد و نیروهای امدادی هم اکنون مراحل نهایی کنترلی را در حال انجام هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر