شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: سه کیلو و 300 گرم هرویین از سه قاچاقچی کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده به خبرنگاران اعلام کرد ماموران پاسگاه شهید صلاحی دشتستان به دو نفر مسافر که با حالتی غیرعادی و مضطرب با دردست داشتن یک کیف مشکی مسافرتی سوار خودرو پراید بودند مظنون شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.وی اضافه کرد: راننده خودرو پراید با بی توجهی به دستور ایست پلیس اقدام به فرارکرد و سعی داشت با انجام حرکات حادثه ساز و تعقیب و گریز از دید ماموران پنهان شود.
کد خبر: ۳۳۰۳
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: سه کیلو و 300 گرم هرویین از سه قاچاقچی کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده به خبرنگاران اعلام کرد ماموران پاسگاه شهید صلاحی دشتستان به دو نفر مسافر که با حالتی غیرعادی و مضطرب با دردست داشتن یک کیف مشکی مسافرتی سوار خودرو پراید بودند مظنون شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

وی اضافه کرد: راننده خودرو پراید با بی توجهی به دستور ایست پلیس اقدام به فرارکرد و سعی داشت با انجام حرکات حادثه ساز و تعقیب و گریز از دید ماموران پنهان شود.

عباس زاده بیان کرد: با سرعت عمل پلیس بدون این که قاچاقچیان فرصت هیچ گونه مقاومتی داشته باشند، خودرو پراید متوقف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی اظهارکرد: ماموران پس از توقف خودرو و بازرسی از آن به یک عدد کیف دستی مسافرتی مشکی مشکوک شده و در بازرسی از آن سه کیلو و300 گرم هرویین کشف و ضبط کردند.

عباس زاده یادآورشد: دو نفر از سوداگران مرگ اتباع خارجی و یک نفر از آنها ایرانی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر