شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۲۰۱
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: در آئینی با حضور تعدادی از مسئولان و فرهنگیان بردخون، فرهنگیان جانباز بردخون تجلیل شدند.

بوشهر

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ظهر یکشنبه در این آیین اظهار داشت: جانبازان نماد ایثار و فداکاری بوده اند که برای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در صحنه دفاع مقدس حضور یافتند.

ظهیر محمودی افزود: فرهنگیان در همه عرصه ها پیشتاز و پیشگام بوده اند و برای دفاع از ارزش های اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون فرزندان این آب و خاک ایثارگرانه رزمیدند.

وی اضافه کرد: جانبازان سرافراز با الهام از بزرگانی همچون حضرت عباس(ع)از همه هستی خود گذشتند و ما نباید مجاهدت و فداکاری آنان را فراموش کنیم و همواره به یادشان باشیم.

محمودی با بیان اینکه فرهنگیان ذره‌ای از تلاش و فعالیت دست برنمی‌دارند و همواره در مسیرانقلاب و امام حرکت می‌کنند، ادامه داد: جامعه مدیون شهدا و ایثارگران است و در این میان فرهنگیان نقش ویژه‌ای در اعتلای نظام و جامعه اسلامی دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون بر جمع‌آوری خاطرات جانبازان فرهنگی تأکید کرد و گفت: مردم دوست دارند از تجارب و خاطرات دوران دفاع مقدس بهره ببرند که ثبت آن در قالب کتاب می‌تواند در اشاعه فرهنگ ایثار مؤثر باشد.

درادامه با تقدیم هدایایی از فرهنگیان جانباز منطقه بردخون تجلیل شد.

 دیدار با خانواده شهید قایدی

ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بردخون پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید حسن قایدی اظهار داشت: شهیدان بدون رنگ و تعلقات دنیایی بودند و برای حفظ انقلاب و کشور رفتند.

وی افزود: آنچه مهم است اینکه همواره به یاد شهدا و ایثارگران باشیم و از خانواده‌های معظم آنان غفلت نکنیم زیرا دیدار با آنان موجب ایجاد انگیزه و روحیه می‌شود.

محمودی با بیان اینکه فرزند شهید قایدی پس از شهادت پدر به دنیا آمد و با تلاش و ایثار مادرش امروز در کسوت معلمی فعالیت می‌کند، اضافه کرد: واقعیت آن است که در برابر شهدا و ایثارگران کاری نکرده ایم و باید با همه وجود در این زمینه ادای دین و وظیفه داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خاطرنشان کرد: اگر امروز در اوج عزت و افتخار قرار داریم به دلیل رشادت و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان است پس بکوشیم ارزش‌ها را بازگو کنیم و آرمان‌های شهدا را از یاد نبریم تا دچار پشیمانی نشویم.

در ادامه با تقدیم هدیه‌ای از خانواده شهید قایدی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر