يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۶۷۳
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در آیینی از جانبازان بالای 25 درصد شهرستان دیر که در عملیات بیت المقدس شرکت داشتند، تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین امام جمعه دیر ضمن تبریک و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس در سال 61گفت: ایمان، معنویت و ایثارگری باعث خلق حماسه آزادی خرمشهر شد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اگر می خواهیم که جامعه همیشه در برابر دشمنان مستحکم باشد، باید ارزش های دینی و معنویت پر رنگ شود.

وی در ارتباط با انتخابات 29 اردیبهشت اظهارداشت: حضور پر رنگ مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و خلق حماسه بزرگ ملت بود و برای منتخب ملت آرزوی موفقیت داریم.

فرماندار دیر گفت: پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست.

حمزه اعتماد افزود: فتح خرمشهردر تاریخ دقاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است طوریکه در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد.

وی گفت: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و در این پیروزی فداکاری و ایثارگری زیادی صورت گرفت که مردم باید قدردان شهدا، ایثارگران و جانبازان باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر گفت: اگر فداکاری شهدا نبود پیروزی در هشت سال دفاع مقدس به دست نمی آمد.

محمدی افزود: تجلیل از جانبازان تجلیل از روحیه استقامت، ایثار و شهادت است.

وی گفت: شهرستان دیر در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس 480 جانباز، 116 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که در عملیات بیت المقدس هفت نفر به درجه رفیع شهادت و 25 رزمنده این شهرستان جانباز شدند.

در این آیین از 11 جانباز بالای 25 درصد شهرستان دیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر