چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان:
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: در تایید‌کردن نامزدهای انتخابی شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دشتستان، هیچ نظارتی در کار نبوده و همه نامزدها را تایید کردند که در نتیجه این تاییدها، سرانجام یک شورای ناسالم رقم خورد...
کد خبر: ۳۳۷۶۹
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: در تایید‌کردن نامزدهای انتخابی شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دشتستان، هیچ نظارتی در کار نبوده و همه نامزدها را تایید کردند که در نتیجه این تاییدها، سرانجام یک شورای ناسالم رقم خورد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: در تایید‌کردن نامزدهای انتخابی شوراهای اسلامی شهر در شهرستان دشتستان، هیچ نظارتی در کار نبوده و همه نامزدها را تایید کردند که نتیجه این تاییدها سرانجام یک شورای ناسالم رقم خورد.

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: در تایید کردن نامزدها به خاطر اینکه نمی‌خواهند کسی دلخور شود، همه را تایید و حاضر نیستند با عدالت برخورد کنند و به همین خاطر افراد ناسالم به شوراها ورود می‌کنند.

امام جمعه برازجان با اشاره به  اتفاقات اخیر در جشن‌های ریاست جمهوری  در شهرستان دشتستان عنوان کرد: کسانی که عمامه پیغمبری را به سر دارند ولی جشنی پر از گناه را برگزار می‌‌کنند، در آن دنیا باید جواب این گناهان و مراسمات مختلط را بدهند که در این مراسمات برای جذب چند رای دختران مردم تا دیر موقع در خیابان‌ها مشغول می‌کردند.

مصلح خطاب به منتخبین جدید مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: منتخبین وعده‌هایی که به مردم داده‌اند را فراموش نکنند و اسیر مسایل قبیله ای و حزبی خود نشده، از شوراهای گذشته نیز درس عبرت بگیرند.

وی افزود: سرانجام عوام فریبی و معامله‌ها یک شورای ناسالم می‌شود در صورتی که شورا باید جایگاه افراد پاک باشد و این اتفاق خوبی نیست و کمتر افراد صالحی موفق به ورود به  این عرصه خدمت‌گذاری می‌شوند.

امام جمعه برازجان یادآور شد: حجم تخلفات و بداخلاقی‌های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و علی‌الخصوص شورای شهر برازجان به گونه‌ای بود که برخی از کاندیداها در هنجارشکنی و اصول خلاف شرع با هم مسابقه گذاشته بودندو برای جذب آراء افراد از هرگونه اقدام مبتذل از اختلاط بین زنان و مردان ابایی هم نداشتند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر