دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۷۸۴
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بردخون از کسب ۲۳ دیپلم افتخار توسط دانش آموزان بردخونی خبر داد.

http://media.mehrnews.com/d/2017/03/18/3/2411816.jpg

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، ظهیر محمودی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی منطقه بردخون اظهار داشت: ۲۳ دانش آموز بردخونی موفق به کسب دیپلم افتخار کانگورو شدند.

وی افزود: با اطلاع رسانی بین دانش آموزان تعداد ۱۸۴ نفر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کردند که ۱۶۸ نفر از آنان در مسابقه کانگورو شرکت کردند و از این تعداد ۲۳ نفر حائز کسب دیپلم افتخار شدند.

محمودی اضافه کرد: آزمون ریاضیات کانگورو یک آزمون بین المللی است که تقریبا هر سال حدود ۳۰ تا ۵۰ کشور در آن شرکت می‌کنند و در ایران نیز هفته پایانی فروردین، دانش آموزان در آزمون مذکور شرکت می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تعدادی از دانش آموزان بردخونی موفق به کسب مقام های برتر در مسابقات پرورشی فرهنگی استان شدند.

ظهیر محمودی افزود: هانیه شهنیایی دانش آموز کلاس هفتم در رشته احکام نماز، معصومه عاشوری دانش آموز کلاس سوم انسانی در رشته شعر و سمیرا اسماعیلی دانش آموز کلاس سوم تجربی در رشته خطاطی بامداد موفق به کسب رتبه اول استان شدند.

وی اضافه کرد: همچنین امیررضا اسکندری دانش آموز کلاس هشتم در رشته نماز، سکینه واعظ دانش آموز کلاس هشتم در رشته قرائت قرآن و سیدجعفر اندرزا دانش آموز کلاس نهم در رشته انشای نماز به ترتیب موفق به کسب رتبه های دوم، چهارم و پنجم استان شدند.

محمودی خاطرنشان کرد: دانش آموزان این منطقه هر ساله در مسابقات فرهنگی هنری حضوری موفقیت آمیز دارند که نتیجه تلاش مربیان و جدیت آنان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر