يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس امور شاهد آموزش و پرورش بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۳۹۰۵
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر، زمان و نحوه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال ۹۷-۹۶ را تشریح کرد.

مدارس شاهد

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، مجید عابدی با اشاره به بعد معنوی مدارس شاهد استان اظهار داشت: مدارس شاهد نماد رشادت و ایثارگری های بزرگ انسان هایی است که با دستانی خالی و ایمانی استوار در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و با نثار خون خویش به نسل های این مرزو بوم درس آزادگی آموختند.

وی ادامه داد: حضور فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران در مدارس شاهد با تقویت بنیه علمی، رشد معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آینده ای روشن را در توسعه و آبادانی کشور عزیزمان به تصویر خواهد کشید.

عابدی با اشاره به زمان و نحوه ثبت نام در مدارس شاهد افزود: خانواده محترم شهدا، آزادگان، ایثارگران و سایرافراد متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران (سجا) به نشانی  www.Saja.medu.ir و با توجه به زمان‌های اعلام شده برای ثبت‌نام مقدماتی فرزندان خود اقدام کنند.

وی گفت: پایه اول ابتدایی ( دوره ابتدایی ) از یکم خرداد تا ۱۵ خردادماه، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از یکم تیرماه تا ۱۴ خردادماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از هفتم تیرماه تا ۲۰ تیرماه ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره‌ی امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر عدم تمدید زمان ثبت نام اظهار داشت: زمان ثبت نام در مدارس شاهد تمدید نخواهد شد و خانواده ها پس از اعلام نتایج ثبت نام یک هفته تا ۱۰ روز فرصت دارند مدارک ثبت نام را به مدیر مدرسه ارائه دهند و ستادی متشکل از مدیر مدرسه، نماینده‌ای از بنیاد شهید و امورایثارگران و نماینده آموزش و پرورش مدارک را بررسی کرده و ثبت‌نام پس از اعلام نظر ستاد، قطعی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر