شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۲۵۳
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عملیات‌های تروریستی با برنامه‌ریزی جبهه استکبار انجام می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌اهای امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: گروه‌های تکفیری عملیاتی تروریستی را در حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی ترتیب دادند که به خانواده شهدای این حوادث تسلیت عرض می‌کنیم و برای آنها علو درجات را خواستاریم.

امام جمعه بوشهر با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی، اضافه کرد: عملیات‌های تروریستی با برنامه‌ریزی جبهه استکبار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر ترامپ به عربستان، تصمیم شد که خط مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شکسته شود و ایران اسلامی مورد تعرض همه جانبه قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: برای شکستن خط مقاومت آن را مورد تهدید و تحریم قرار داده و در مجامع حقوق بشری محکوم و در فضای ملی ناامنی ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: حملات تروریستی تهران از ابعاد مختلفی قابل بررسی است که مهمترین آن قربانی‌بودن ایران در این عرصه است.

وی افزود: جهان سلطه که اتهامات نابحقی متوجه کشورمان در سال‌های مختلف در عرصه تروریست کرده الان باید ببیند که چگونه ایران خود قربانی تروریست بوده و از این بابت باید از مردم ایران به دلیل اتهامات وارد شده طی این سال‌ها عذرخواهی کند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: با هوشیاری مردم و نیروهای جان بر کف، شاهد بودیم که این به فرمایش مقام معظم رهبری ترقه‌بازی هیچ خللی در روحیه انقلابی مردم ایران ایجاد نمی‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه محبوب خدا شدن است اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که انسان به اوج محبت خدا می‌تواند برسد.

وی با بیان اینکه انسان متقی محبوب خدا است تصریح کرد: روزه‌دار واقعی سبب تحقق تقوا در وجود انسان و انسان متقی محبوب خدا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر