دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت جم از ایجاد 2 خانه بهداشت روستایی مجهز و استاندارد در شهرستان جم خبر داد.به گزارش فکرشهر، احمد قاسمی در نشست مسئولان بهداشتی و درمانی جم اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه از ماموریت‌های مسئولان است و امیدواریم در انجام وظایف محوله به اهداف مورد نظر برسیم.وی افزود: رشد شاخص‌های سلامت باید مورد تاکید قرار گیرد و بحمدالله در شهرستان جم تاکنون برنامه‌ریزی خوبی در این مسیر انجام گرفته شده است.
کد خبر: ۳۵۳۷
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت جم از ایجاد 2 خانه بهداشت روستایی مجهز و استاندارد در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش فکرشهر، احمد قاسمی در نشست مسئولان بهداشتی و درمانی جم اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه از ماموریت‌های مسئولان است و امیدواریم در انجام وظایف محوله به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: رشد شاخص‌های سلامت باید مورد تاکید قرار گیرد و بحمدالله در شهرستان جم تاکنون برنامه‌ریزی خوبی در این مسیر انجام گرفته شده است.

رئیس شبکه بهداشت جم در ارتباط با اجرای طرح تحول نظام سلامت مطالبی بیان کرد و گفت: برداشتن گام‌های مهم و اساسی در حوزه بهداشت در این طرح، رایگان شدن زایمان طبیعی و کاهش آمار سزارین و توزیع مکمل‌های غذایی و دارویی از مزایای این طرح است.

قاسمی یادآور شد: اختصاص منابع مالی برای تجهیز کردن خانه‌های بهداشت و برنامه‌ریزی برای انجام کامل دهگردشی در طرح تحول نظام سلامت نیز از برنامه‌های این شبکه است.

وی اضافه کرد: اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار از طریق فرمانداری برای خرید تجهیزات، توزیع یکسان وسایل مصرفی خانه‌های بهداشت در بازه زمانی سه ماهه و توجه به کیفیت خدمات بهداشتی از اقدامات اخیر این مجموعه است.

وی از ایجاد 2 خانه بهداشت روستایی مجهز و استاندارد در شهرستان جم خبر داد و افزود: ساخت خانه‌های بهداشت اسلام آباد و دره‌بان در این شهرستان آغاز شده و به زودی تکمیل می‌شوند.

قاسمی گفت: با توجه به افزایش بیماری‌های غیر واگیر به ویژه سرطان، تلاش بیشتر همکاران در این زمینه را می‌طلبد و آموزش‌های لازم باید در این زمینه توسط همکاران به مردم ارایه شود.

وی در ادامه از ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی به عنوان اولویت کاری خبر داد و اظهار داشت:شاخص‌هایی که پایین‌تر از استاندارد استانی هستند باید ارتقا یابد.

در این نشست همچنین مسایل و مشکلات بهورزان مطرح و توسط مسئولان پاسخ داده شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر