دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس آموزش و پرورش بردخون خبر داد؛
کد خبر: ۳۶۱۵۷
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش بردخون خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ظهیر محمودی صبح شنبه در جمع مسئولان آموزش و پرورش اظهار داشت: میزان افزایش اعتبارات امسال آموزش و پرورش منطقه بردخون نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌های گسترده امسال وضعیت جذب اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش منطقه بردخون از محل اعتبارات تملک دارایی افزایش بی سابقه‌ای داشته است، به گونه‌ای که نسبت افزایش اعتبارات در همه زمینه ها حدود ۱۰۰ درصد بوده است.

محمودی اضافه کرد: برای تکمیل مدرسه امیرکبیر و دارالقرآن الزهرا(س) مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، احداث دبستان شش کلاسه فرهنگ مبلغ ۹ میلیارد ریال، در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس حدود هشت میلیارد ریال و در مجموع اعتبارات نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی مبلغی حدود ۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از همکاری فرماندار شهرستان، معاون عمرانی فرمانداری، مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حمایت مدیرکل آموزش و پرورش و نگاه ویژه استاندار بوشهر به موضوع آموزش و پرورش تقدیر کرد و ادامه داد :توجه مردم و مسئولان به تعلیم و تربیت موجب اعتلای فرهنگی و توسعه همه جانبه خواهد شد.

وی خواستار مشارکت عمومی در زمینه تقویت آموزش و پرورش در همه زمینه ها شد و خاطرنشان کرد: منطقه بردخون در سال های اخیر شاهد تحولات عظیمی در احداث فضاهای آموزشی و پرورشی بوده اما در زمینه فضاهای نمازخانه، کارگاه، آزمایشگاه، کانون فرهنگی تربیتی و پژوهشسرا کمبود داریم و به دلیل افزایش جمعیت در سال های آینده نیاز به احداث فضاهای آموزشی بیشتری وجود دارد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر