جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۱۴
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: همه جرایم خشن شهرستان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح شهرستان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات هستیم.

وی به اهمیت مشارکت و همراهی مردم در دست‌یابی به امنیت پایدار اشاره کرد و ادامه داد: هوشیاری مردم و رعایت قوانین و مقررات باعث می‌شود تا شاهد امنیت بهتر و بیشتری باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به کاهش پنج درصدی وقوع جرایم در این شهرستان در سال جاری، بیان کرد: جرایم خشن ۳۶ درصد کاهش یافته است و همه جرایم خشن شهرستان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان کشف شده است.

وی از انهدام سه باند سارقان در بوشهر و دستگیری هفت نفر در این راستا طی یک ماه اخیر خبر داد و اضافه کرد: ۹ مرحله طرح پاکسازی محلات، تفرج‌گاه‌ها و شناگاه‌ها در بوشهر اجرا شده است.

عرب‌زاده با اشاره به انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری ۳۱ نفر در این زمینه، افزود: طی این مدت ۵۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی از راه‌اندازی گشت امر به معروف با همکاری بسیج خبر داد و گفت: چهار مرحله طرح تاکنون اجرا شده است و انتظار می‌رود که شهروندان با رعایت شئونات همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر