دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۸۳
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در هفته دولت ۷۰ کلاس درس در جم کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، خلیل نیکخواه شنبه‌شب در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه جم با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری از مشاغل سخت است که تلاش این قشر باید مورد تجلیل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جم از هر نقد یا انتقادی استقبال می‌شود افزود: در کار خبرنگاری، استرس،  ناراحتی و تنش وجود دارد که کمتر دیده می‌شود.

نیکخواه خاطرنشان کرد: در بسیاری از اتفاقات خوب، خبرنگاران نقشی داشته‌اند و حتی در شهرستان جم، با حضور خبرنگاران پر تلاش و جوان،  شور و نشاط خیلی خوبی ایجاد شده است.

مدیر آموزش و پرورش جم با تاکید بر اینکه در پوشش وضعیت زیرساخت‌های آموزشی جم رسانه‌ها نقش مهمی ایفا کردند بیان داشت: با همکاری نماینده مجلس و فرماندار، در هفته دولت ۷۰ کلاس درس با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان در جم کلنگ‌زنی می‌شود که در نوع خود بی‌سابقه است.

نیکخواه از افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه در انارستان خبر داد و گفت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان با اعتبار دو میلیارد تومان و همچنین سالن ورزشی دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم اجرا می‌شود.

نیک‌خواه بیان داشت: کیفیت بخشی در آموزش در مقطع ابتدایی در دستور کار جدی آموزش و پرورش جم است و در این راستا برنامه‌های مختلف در برنامه است تا وضعیت درسی دانش آموزان پایه‌ای حل شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جم در یک سال گذشته شاهد موفقیت‌های بسیاری بوده است گفت: رتبه اول کیفیت بخشی آموزشی، کسب رتبه دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی در سطح استان، کسب رتبه اول آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، کسب ۱۱ مقام برتر سرگروه‌های آموزشی و کسب ده‌ها رتبه برتر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش جم بوده است که با تلاش فرهنگیان و دانش‌آموزان حاصل شده است.

نیکخواه با تاکید بر اینکه مدارس جز با مشارکت مردم مدیریت نمی‌شود گفت: اگر مردم و اولیاء همکاری نکنند هزینه یک ماه مدارس  نیز نمی‌توان با اعتبارات داده شده تامین کرد و دیدگاهم این است برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان باید اولیاء مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش جم در پایان از همه خیرین و اولیا خواست در کنار مجموعه آموزش و پرورش باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر