دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۳۸
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: افزایش ۱۰۰درصدی اعتبارات نشانه پایان مشکلات نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ظهیر محمودی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی منطقه بردخون اظهار داشت: افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش بردخون نسبت به سال گذشته نشانه پایان همه مشکلات نیست.

وی با تشکر از همه ادارات، نهادها و شوراهای اسلامی افزود: جذب اعتبارات و رفع مشکلات، نارسایی‌ها و کمبودها حاصل تعامل، همفکری و مشارکت همه دلسوزان در زمینه تعلیم و تربیت است که باید تلاش کنیم این مسیر ادامه یابد و آموزش و پرورش همچنان در قله افتخارات قرار گیرد.

محمودی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت و تقویت بنیه علمی نتایج مفیدی داشته است که موجب افزایش درصد رشد و قبولی دانش آموزان است و میزان قبولی دانش آموزان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را بیشتر از گذشته خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به برخی اظهارنظرها در جامعه، ادامه داد: نباید غیرتخصصی و بدون آگاهی نظر دهیم زیرا فرهنگیان و آموزش و پرورش همواره در عرصه های مختلف کارساز و سرنوشت ساز بوده اند و بنیانگذار توسعه و پیشرفت در جوامع هستند که شایسته نیست این قشر را تضعیف کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس تخصص و تدبیر از عملکرد خود دفاع می کنیم، خاطرنشان کرد: انتقادات را با آغوش باز می پذیریم اما از عملکرد و فعالیت های فرهنگیان دفاع می کنیم زیرا این قشر هرگز کم کاری نکرده و در حد توان برای اعتلای آموزش و پرورش تلاش کرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش گفت: مدارس با تدوین برنامه سالانه برای آغاز سال تحصیلی آماده شوند و اطمینان داشته باشند که همه چیز امکانات نیست و استعدادها و نیروی انسانی کارآمد اثرات بسیار مثبتی در این زمینه دارد.

در ادامه معاونان آموزشی و پرورشی، کارشناسان اداری و مدیران پیرامون وظایف و رسالت خود مطالبی بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر