دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۳۵
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از واگذاری پنج هزار هکتار اراضی ملی استان بوشهر به شرکت‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سهیل مهاجری ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: طرح بزرگ آبخیزداری در حوزه های آبخیز چاهگاه و کردلان در شهرستان دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این سازه آبخیزداری از بزرگترین سازه‌های استان بوشهر به شمار می‌رود که نزدیک به ۱۲ متر طول دارد و حجم عملیاتی آن بیش از ۱۵ هزار متر مکعب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اضافه کرد: اجرای این پروژه از محل اعتبارت و تعهدات وزارت نفت است و انتظار داریم تاثیر بسزایی در تقویت سفره‌های زیر زمینی منطقه چاهگاه و کردلان داشته باشد.

مهاجری خاطرنشان کرد: از ۱۵ سال پیش تا کنون بیش از پنج هزار هکتار اراضی ملی و دولتی استان را به شرکت‌های صنعتی استان برای اشتغال‌زایی و تولید واگذار کرده‌ایم.

وی افزود: اراضی ملی و دولتی واگذاری شده به شرکت صنعتی استان بوشهر در  شش شهرستان دیلم، کنگان، تنگستان، دیر، دشتی و دشتستان بوده است که دو شهرستان دیلم و تنگستان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۶ بنام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، انتظار داریم واگذاری اراضی به مراکز تولیدی به تقویت اشتغال استان کمک کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر