شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۶۷
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: مسئول انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون گفت: جشنواره تئاتر کارگاهی ۱۵ شهریوردر بردخون برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حیدر احمدی در نشست هماهنگی شورای انجمن نمایش اظهار داشت: گروه های هنری شهر و روستاهای بخش بردخون پس از فراخوان و ارائه متن به دبیرخانه جشنواره، تمرینات خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: نشست ها و هماهنگی های لازم به منظور بررسی مشکلات، پیشنهادات و راهکارها تشکیل شد و از ایده های صاحب نظران و اهالی هنر بهره گرفته ایم که امیدواریم تجربه اول جشنواره تئاتر کارگاهی کاری ماندگار در منطقه باشد.

احمدی اضافه کرد: اقداماتی نظیر پیش بینی اعتبار، انتخاب هیئت بازبین، تعیین داوران، تشکیل هیات اجرایی و عوامل دست اندرکار صورت گرفته است که نیازمند همراهی و مشارکت همه مسئولان، شوراهای اسلامی، نخبگان و دلسوزان و مردم علاقمند و هنردوست هستیم تا جشنواره ای درخور هنرمندان این دیار برگزار شود.

دبیر جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون، ادامه داد: بازبینی نمایش‌ها در روزهای هشتم، نهم و دهم شهریور انجام می شود.

مسئول انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون گفت: همه گروه های نمایشی با شور و علاقه خاصی مشغول تمرین و آماده سازی کارهای خود هستند تا با شروعی دوباره نویدبخش آغاز فعالیت های هنری در منطقه باشند.

وی ابرازداشت: مشکلات مجتمع فرهنگی هنری نظیر کمبود وسایل خنک کننده، نور و روشنایی سالن، تعمیر صندلی ها و رنگ آمیزی تالار مفتون رفع شود تا هنرمندان با آرامش به فعالیت هنری بپردازند.

احمدی خاطرنشان کرد: بردخون دارای قابلیت‌ها و استعدادهای زیاد فرهنگی هنری است و اگر به این ظرفیت‌ها توجه شود و مورد حمایت قرار گیرد شاهد رشد فرهنگ و هنر و درخشش هنرمندان در عرصه‌های استانی و کشوری خواهیم بود.

در ادامه ابراهیم قایدی، حسین بحرانی، محمّدرضا وجدی و رضا روستایی اعضای انجمن نمایش به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر