شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از محل عوارض آلایندگی 750 میلیاردریال و تملک دارایی 300 میلیاردریال به شهرداری‌های استان بوشهر امسال تخصیص یافته است.
کد خبر: ۳۷۲
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از محل عوارض آلایندگی 750 میلیاردریال و تملک دارایی 300 میلیاردریال به شهرداری‌های استان بوشهر امسال تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، شاپوررستمی در نشست با شهرداران استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر 36 شهرداری فعالیت می‌کند اظهار کرد: به سبب اینکه برخی از صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در نقاط مختلف استان بوشهر استقرار دارد و این صنایع طبق قانون باید حق آلایندگی به شهرداری‌های برای اجرای زیرساخت لازم پرداخت کنند ولی میزان اعتبار در محدوده شهرها یکسان نیست.
 
وی با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 50 میلیارد ریال به شهرداریهای استان بوشهر تخصیص یافته است تصریح کرد: از محل عوارض آلایندگی 750 میلیاردریال و تملک دارایی 300 میلیاردریال به شهرداری‌های استان بوشهر امسال تخصیص یافته است.
 
معاون امور عمرانی استانداربوشهر بر برون سپاری خدمات شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها به لحاظ اینکه نیروی انسانی آنان بیش ازچارت سازمانی است با مشکل پرداخت حقوق  روبه‌رو هستند که برون سپاری خدمات شهرداری‌ها با استفاده از نیروهای موجود شهرداری‌ها بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها برطرف می‌شود.
 
رستمی به نقش همیاری شهرداری‌ها در همکاری با شهرداریها پرداخت و گفت: سازمان هیماری‌های شهرداری بوشهر در حالی که بودجه سال 91 آن با 70 میلیارد ریال بسته شد در پایان سال مالی 91 با انحراف 90 درصدی فقط 10 میلیارد ریال آن تحقق یافت.

وی با بیان اینکه سال امسال 50 میلیارد ریال اعتبار همیاری شهرداریها  مصوب شده خاطرنشان کرد: بررسی ها برای تحقق بودجه  امسال سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر نشان می‌دهد که افق روشنی در زمینه تحقق بودجه فراهم است.

معاون امور عمرانی استانداربوشهر از افزایش حضور گرذدشگران در ایام تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات پایان سال وپیش بینی حضور گسترده گردشگران نوروزی در استان  بیش از سال گذشته شده است وشهرداران باید آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران باشند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر