دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: 700 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان دراین استان فعالیت می کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار 120 نفر مبلغه و 580 نفر مبلغ هستند که تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد و هیات های استان به امرتبلیغ مشغول خواهند بود.وی اضافه کرد: 400 نفر از مبلغان ماه رمضان بومی و300 نفر نیز اعزامی از قم هستند.محمودی نیا تصریح کرد: پیش از اعزام مبلغان 10همایش طلایه داران تبلیغ در استان بوشهر برگزارشد.
کد خبر: ۳۷۳۳
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: 700 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان دراین استان فعالیت می کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار 120 نفر مبلغه و 580 نفر مبلغ هستند که تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد و هیات های استان به امرتبلیغ مشغول خواهند بود.

وی اضافه کرد: 400 نفر از مبلغان ماه رمضان بومی و300 نفر نیز اعزامی از قم هستند.

محمودی نیا تصریح کرد: پیش از اعزام مبلغان 10همایش طلایه داران تبلیغ در استان بوشهر برگزارشد.

وی بیان کرد: در همین راستا ضمن توجیه و تبیین برنامه بر مبنای فرهنگ بومی استان 500 جلد کتاب ره توشه تبلیغ و یک سی دی آموزش خانوادگی در راستای سبک زندگی اسلامی و کتاب شعار سال بر مبنای اقتصاد و فرهنگ ، عزم ملی و مدیریت جهادی در اختیار مبلغین و مبلغات قرار گرفت که با این محتوا بتوانند به تبلیغ در ماه مبارک رمضان بپردازند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهارکرد: تبیین شعارسال، بررسی آسیب های اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی مهمترین سرفصل های فعالیت تبلیغی روحانیان استان دراین ماه است.

وی اضافه کرد: مبلغان بر منابر و در جلسات مختلف در قالب گفتمان ها و پرسمان ها به ویژه با نسل جوان سعی می کنند این آسیب ها را کم کنند و با این نگاه هم در حوزه اعتقادات و هم در حوزه مسایل فرهنگی و به خصوص در حوزه اخلاق بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر