جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در راستای کاهش نرخ بیکاری در مناطق مختلف برنامه دارد.به گزارش فکرشهر، حجت السلام سید مهدی موسوی نژاد در نشست پرسش و پاسخ مردم بخش شبانکاره دشتستان افزود: دولت با شناسایی قابلیت های هرمنطقه برای بهره برداری از این فرصت ها با هدف رفع مشکل بیکاری اهتمام دارد.
کد خبر: ۳۷۴۸
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در راستای کاهش نرخ بیکاری در مناطق مختلف برنامه دارد.

به گزارش فکرشهر، حجت السلام سید مهدی موسوی نژاد در نشست پرسش و پاسخ مردم بخش شبانکاره دشتستان افزود: دولت با شناسایی قابلیت های هرمنطقه برای بهره برداری از این فرصت ها با هدف رفع مشکل بیکاری اهتمام دارد.

وی یادآورشد: در بخش شبانکاره نیز طرح پرورش ماهی در قفس از سد رییسعلی دلواری به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است که با اجرایی شدن این طرح افزون بر توسعه اقتصادی و تامین مواد غذایی به ایجاد فرصت های شغلی جدید نیز کمک می کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امسال با همکاری دولت اعتبارات استان بوشهر افزایش چشمگیری داشته است که مسوولان با تلاش بیشتر زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم را فراهم کنند.

موسوی نژاد ادامه داد: اعتبارات عمرانی شهرستان دشتستان در سالجاری بیش از 800 میلیارد ریال است که 60درصد این رقم تا شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در همین راستا 15 میلیارد و 800 میلیون ریال برای اجرای طرح های هادی ، برق و آب روستاهای بخش شبانکاره اختصاص خواهد یافت.

رییس شورای اسلامی شهر شبانکاره نیز در این نشست گفت: مشکلات آب ، برق و تلفن، تکمیل نشدن مسکن مهر، اجرا نشدن کانال های فرعی، زهکشی سد رییسعلی دلواری از جمله موضوعاتی که زندگی مردم را با مشکل روبرو کرده است.

حسین رضوانی افزود: صادر نشدن سند ملکی برای واحدهای مسکونی مردم و خاکی بودن کوچه ها ومعابر از دیگر مشکلات بخش شبانکاره است.

معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز دراین نشست گفت: پارسال 140 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان دشتستان هزینه شد.

حسن عاشوری افزود: رفع مشکلات روشنایی، جابجایی پایه های برق فرسوده و توسعه شبکه برق بخش شبانکاره امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر