دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی در موضوع سرقت‌ها نیز ابراز داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی در سطح شهر بوشهر معدل کاهش سرقت در بوشهر در سال جاری 22 درصد بوده است...
کد خبر: ۳۷۷۲
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 500 دستگاه خودرو قاچاقچیان سوخت در دیلم توقیف شده ‌است.

به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده در نشست اعضای شورای شهر بوشهر، اظهارداشت: وضعیت امنیتی استان بوشهر مناسب و قابل قبول است و این وضعیت مطلوب امنیتی استان بیشتر مرهون همکاری و همراهی مردم فهیم استان با نیروی انتظامی بوده‌ است.

افزایش رو به رشد آمار احساس امنیت در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه‌داد: با افکارسنجی‌هایی که توسط مراکز علمی صورت گرفته مشخص شده که احساس امنیت و رضایتمندی مردم روند رو به رشدی دارد.

وی با بیان اینکه آمار جرائم خشن و عادی نیز در استان آمار قابل قبولی را دارد، گفت: در شهرستان دیلم از ابتدای سال جاری تاکنون 500 دستگاه خودرو قاچاقچیان سوخت توقیف شده و هم اکنون نیز در پارکینگ هستند.

عباس زاده در ارتباط با آمار سرقت نیز تصریح کرد: آمار سرقت‌ها در 105 روز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 14 درصدی داشته است و همچنین جرائم خشن نیز کاهش 34 درصدی را سپری کردی است.

افزایش 173 درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ارتباط با کشفیات مواد مخدر نیز بیان‌ داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک‌هزار‌ و 309 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کرده‌ایم و از لحاظ آماری میزان کشفیات این مواد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 173 درصدی داشته است.

این مسئول انتظامی ابراز‌ کرد: افزایش کشفیات سلاح در استان بوشهر نیز از ابتدای سال جاری تا کنون افزایش 21 درصدی داشته است. همچنین در موضوع کشفیات سوخت نیز در این مدت افزایش 26 درصدی را تجربه کرده‌ایم.

اختلافات فامیلی و خانوادگی عامل 98 درصد قتل های استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان‌کرد: 98 درصد از قتل‌های صورت گرفته در استان قتل‌هایی بوده که به علت اختلافات فامیلی و خانوادگی رخ داده ‌است.

وی در موضوع سرقت‌ها نیز ابراز داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی در سطح شهر بوشهر معدل کاهش سرقت در بوشهر در سال جاری 22 درصد بوده است.

درخواست از استاندار و شهردار برای احداث پلاژ بانوان

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: با توجه به دوری مسافت پلاژ بانوان (کنار پارک دانشجو) برای بانوانی که در سطح مرکز شهر قرار دارند چند بار با مکاتباتی که با استاندار و شهرداری شهر بوشهر داشته‌ایم خواستار احداث پلاژ بانوان در ساحل مرکز شهر نیز شده‌ایم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر