شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۹۶۲
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به کاهش گرمای هوا در استان بوشهر، بیان کرد: وضعیت جوی و دریایی آرامی برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش دمای هوای استان بوشهر نسبت به روزهای قبل اظهار داشت: دمای هوای شهر بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۱ تا ۳۴ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی بیان کرد: دمای هوای برازجان ۲۴ تا ۳۸، دیر ۲۶ تا ۳۷، جم ۲۱ تا ۳۵، عسلویه ۲۱ تا ۳۸، دیلم ۲۰ تا ۳۶، گناوه ۲۳ تا ۳۳، خارگ ۲۴ تا ۳۳، اهرم ۲۵ تا ۳۵، خورموج ۲۵ تا ۳۶ و کنگان ۲۴ تا ۳۷ درجه ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بندر دیلم با دمای ۲۰ درجه سلسیوس کمترین دما و شهر برازجان و عسلویه با دمای ۳۸ درجه سلسیوس داری بیشترین دما طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وضعیت جوی و دریایی نسبتاً آرام بر استان طی ۲۴ ساعت آینده است و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

شفیع‌خدایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت باد غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا زمان: جزر اول دریا ساعت سه و ۵۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۹ و ۵۸ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵ و ۴۲ دقیقه و مد دوم دریا در ساعت ۲۲ و سه دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر