چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مسوولان؛
به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: احترام به کرامت انسانی، علم، دانش و فرهنگ در راستای کمال از خصوصیات ایرانیان است؛ چنین فعالیت های ارزشمندی انجام یک رسالت انسانی  است، زیرا هدف اصلی خلقت انسانی به تعبیر باریتعالی در کلام الله مجید کمال انسانی است...
کد خبر: ۳۸۲۳۵
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: آیین افتتاحیه استودیو تولید کتاب های صوتی انجمن روشندلان شهرستان دشتستان در کتابخانه شهید بهشتی برازجان با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: احترام به کرامت انسانی، علم، دانش و فرهنگ در راستای کمال از خصوصیات ایرانیان است؛ چنین فعالیت های ارزشمندی انجام یک رسالت انسانی  است، زیرا هدف اصلی خلقت انسانی به تعبیر باریتعالی در کلام الله مجید کمال انسانی است.

ارسلان زارع افزود: مسیر رسیدن به کمال از بستر دانش افزایی محقق می شود. این مهم به یک قشر خاصی از جامعه نیز محدود نمی شود.نابینایان و روشندلان عزیز یکی از اقشار شایسته جامعه هستند که بایستی با استفاده از ابزار و امکانات آموزشی ، به دانش روز بیشتر آگاه شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، محمد حسن محمدی ـ شهردار برازجان ـ نیز با بیان اینکه فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان تنها در حوزه ی پروژه های عمرانی نیست گفت: ما مرتبا فعالیت های  مفیدی در خصوص فرهنگ و هنر و در حمایت از فرهنگیان شهر انجام می دهیم.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان نیز در این آیین اظهار داشت: سازمان بهزیستی در تلاش جهت توانمند سازی محیط هم در معابر عمومی و هم در ورودی اداره ها برای تسهیل در رفت و آمد روشندلان و معلولان می باشد.

رئیس کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان نیز گفت: ما با همکاری شهرداری و ادارات دولتی تلاش می کنیم تا اقدامات خوب فرهنگی و اجتماعی انجام دهیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر