يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار بردخون گفت: دانش‌آموزان منطقه را به تحصیل در دانشگاه‎های تربیت معلم تشویق کنیم تا با تربیت معلمان بومی مشکل کمبود دبیر منطقه جبران شود.به گزارش فکرشهر، مسعود محمّدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهارداشت: معتقدیم که نگاه عادلانه مسئولان شهرستان به بخش بردخون موجب توسعه شهرستان می‌شود زیرا ظرفیتی‌ در منطقه وجود دارد که در برنامه‌ریزی‌های کلان و چشم‌اندازهای آینده راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۴۴
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: بخشدار بردخون گفت: دانش‌آموزان منطقه را به تحصیل در دانشگاه‎های تربیت معلم تشویق کنیم تا با تربیت معلمان بومی مشکل کمبود دبیر منطقه جبران شود.

به گزارش فکرشهر، مسعود محمّدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهارداشت: معتقدیم که نگاه عادلانه مسئولان شهرستان به بخش بردخون موجب توسعه شهرستان می‌شود زیرا ظرفیتی‌ در منطقه وجود دارد که در برنامه‌ریزی‌های کلان و چشم‌اندازهای آینده راهگشا خواهد بود.

وی افزود: مسئولان ورزشی منطقه برای رفع مشکلات و کمبودها تلاش و فعالیت زیادی دارند که تعامل و ارتباط آنان با ورزشکاران و دسته‌های ورزشی نشان از این حرکت رو به جلو و سازنده است.

محمّدپور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش به‌ویژه در علوم پایه و دروس تخصصی گفت: تشویق دانش‌آموزان و اولیا آنان برای تحصیل دانش‌آموزان به تحصیل در دانشگاه‌های تربیت معلم که هر ساله سهمیه‌ای را به شهرستان‌ها و مناطق، اختصاص می‌دهد موجب تربیت معلمان بومی می‌شود تا مشکل کمبود دبیر منطقه جبران شود.

وی با اشاره به انتقال برخی از دبیران به شهرستان‌های دیگر خاطرنشان‌کرد: در زمان کمبود مدرس، معلمان منطقه می‌توانند با وجدان کاری و تلاش مضاعف تا حدی مشکلات کمبود معلم را پوشش دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز تصریح‌کرد: اوقات فراغت فرصت بسیار ارزنده‌ای در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است اما عدم وجود زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم و جدید گاه موجب بی‌انگیزگی آنان می‌شود تا در کلاس‌ها حضوری فعالانه نداشته باشند و پراکندگی و تنوع فعالیت‌ها بدون توجه به خواست آن‌ها توسط ادارات و نهادهای مختلف نیز بر این امر تأثیرگذار است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر