دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۲۳۲
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: هفت خانه بهداشت در شهرستان دشتی در ایام‌الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، اصغر بحرانی در گردهمایی بهورزان شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون بیش از 90 درصد از خانه‌های بهداشت، نوسازی و یا تجدید بنا گردیده است.

وی افزود: هم‌اکنون هفت خانه بهداشت در روستاهای تلخو، بابمنیر، کردوان سفلی، بحیری، باغان، زیارت و وراوی در حال احداث است و با توجه به اینکه اعتبار این پروژه‌ها تأمین گردیده، انتظار می‌رود در ایام‌الله دهه فجر امسال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: پس از افتتاح این خانه‌های بهداشت، عملیات نوسازی چهارخانه بهداشت باقیمانده که نیاز به نوسازی دارند آغاز خواهد شد.

بحرانی با تشکر از زحمات بهورزان شهرستان و موفقیت آن‌ها در آزمون‌های بهورزی تأکید کرد: نقش بهورزان در تأمین و ارتقای سلامت جامعه نقشی مهم و تأثیرگذار بوده و افزایش بار علمی بهورزان در بهبود عملکرد آنان و درنهایت رشد و توسعه بهداشت و درمان بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، عنوان کرد: نگهداری و حراست از فضاها و تجهیزات بهداشتی درمانی اقدامی مهم و اساسی در راستای اقتصاد مقاومتی و موجب پیشگیری از هدررفتن سرمایه‌های کشور و کاهش هزینه‌هاست که  ضروری است بهورزان شهرستان در نگهداری از این وسایل دقت و اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است گردهمایی بهورزان شهرستان دشتی با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهورزی، بازآموزی برنامه‌های سلامت و تبیین دستورالعمل‌های جدید به مدت دو روز در سالن اجلاس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر