سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۰۹
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: فکر می‌کردم تیم فوتبال پارس جنوبی مشکلاتش رفع شده اما بعد از مصاحبه سرمربی این تیم و شایعاتی در خصوص جدایی برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی به این موضوع ورود کرده و پیگیر رفع مشکلات مالی این تیم شده‌ام.

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مشکلات مالی که برای تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم به وجود آمده اظهار داشت: فکر می‌کردم تیم فوتبال پارس جنوبی مشکلاتش رفع شده اما بعد از مصاحبه سرمربی این تیم و شایعاتی در خصوص جدایی برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی به این موضوع ورود کرده و پیگیر مشکلات مالی تیم شده‌ام.

وی با بیان این که تیم فوتبال پارس جنوبی سبب نشاط و شادابی برای جوانان و ورزش دوستان جنوب کشور شده است، افزود: این تیم به مردم نشاط داده و من و همه مسوولان تلاش خواهیم کرد تا مشکلات این تیم را رفع کنیم.

نماینده مردم شهرستان های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی متوجه شدم تیم پارس جنوبی در پرداخت مطالبات بازیکنان مشکل دارد با همراهی فرماندار، امام جمعه جم و مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس به جد پیگیر رفع مشکل شدیم.

الماسی یادآور شد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در لیگ برتر است و ما به شدت به دنبال این هستیم تا این تیم به حاشیه نرود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر