چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۲۸
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: امام‌جمعه خورموج گفت: قوه قضائیه وظیفه خود را در اجرای عدالت به نحو احسنت انجام دهد و تسریع ببخشد و من ملتمسانه خواهش می‌کنم بعضی از پرونده‌ها برای اثبات یک حقی نباید 13 سال طول کشد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خورموج ضمن تسلیت درگذشت سید ابوذر نظامی یکی از خدمه کشتی نفت‌کش سانچی اظهار داشت: خدمه کشتی نفت‌کش سانچی خدمات بلندی در اهداف خدمت به‌نظام برداشتند و در حال خدمت به جمهوری اسلامی، ملت بزرگ مسلمان ایران و اقتصاد مقاومتی بودند که می‌تواند اجر شهید را به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که واقعیت حادثه نفت‌کش سانچی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، افزود: ابهاماتی درباره تصادف کشتی سانچی وجود دارد که با پیگیری مجدانه مسؤولین واقعیت حادثه روشن و پاسخ بسیاری از سوالاتی که خانواده‌ها دارند داده شود.

امام‌جمعه خورموج با اشاره به برگزاری اجلاسیه یک‌روزه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان دشتی، عنوان کرد: در این مجمع دغدغه‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌ها، مسائل فرهنگی، اقتصادی، آسیب‌های خانوادگی، مسئله مهم اشتغال و بیکاری مطرح و مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

مصلح تأکید کرد: برای رفع مشکلات شهرستان دشتی نیازمند عنایت مسؤولین و اهتمام مردم برای رفع مشکلات هستیم و در جاهایی که زمینه اشتغال وجود دارد ضروری است فضای ایجاد اشتغال با ارائه تسهیلات فراهم شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، دلسوزترین انسان روی کره زمین برای مردم مظلوم هستند و تمام طراحی‌های دشمنان به خاطر این است که مساله فلسطین را فراموش کنیم.

مصلح عنوان کرد: در ماه‌های اخیر شاهد شکست‌های پی‌درپی استکبار جهانی بودیم که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل جنگ نرم و تبلیغات شایعه‌پرانی دشمن می‌شود پیروز شد.

وی افزود: لزوم توجه به مسئله مهم فلسطین و جنبه‌های مختلف آن و برملا کردن دروغ‌های آمریکا در حقوق بشر و مبارزه با تروریست،  مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

مصلح به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر، مقاومت، عبودیت، ولایتمداری است و دفاع از ولایت و امامت در برخورد با ستم‌گران و حجاب و عفاف از سیره عملی آن حضرت است که باید برای همه مردم به‌ ویژه زنان جامعه الگو باشد.

امام‌جمعه خورموج با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان، یادآور شد: هیچ مسئولی نباید فکر کند که دشمن از دشمنی خود با انقلاب اسلامی دست بر می‌دارد که ضروری است از ضعف‌های داخلی نباید غافل شود.

مصلح تأکید کرد: دفاع از مظلومین وظیفه همه ماست و تمرکز بر مشکلات و تقسیم‌کار میان قوای سه‌گانه باید کارشناسی کند و قانون تصویب کنند.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه وظیفه خود را در اجرای عدالت به نحو احسنت انجام دهد و تسریع ببخشد و من ملتمسانه خواهش می‌کنم بعضی از پرونده‌ها برای اثبات یک حقی نباید 13 سال طول کشد.

مصلح بیان کرد: قوه مجریه وظیفه خود را به‌طور احسنت انجام دهدشود زیرا اجرائیات کشور در دست قوه مجریه است و به تعبیر مقام معظم رهبری مخاطب بسیاری از مطالب خود قوه مجریه است.

وی افزود: امروز نیاز به وحدت، همبستگی، باهم بودن قوا و همه ملت است تا بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر