چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه جم:
فکرشهر: امام جمعه جم گفت: اکثر مدیران و مسئولان شهرستان جم به نظر می رسد به ارزش‌ها اعتقاد ندارند و فقط سالی یکبار آن هم به خاطر سالگرد اداره خود در نماز جمعه حاضر می‌شوند که باید به حال این مسئولان تاسف خورد...
کد خبر: ۴۰۵۶۶
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: اکثر مدیران و مسئولان شهرستان جم به نظر می رسد به ارزش‌ها اعتقاد ندارند و فقط سالی یکبار آن هم به خاطر سالگرد اداره خود در نماز جمعه حاضر می‌شوند که باید به حال این مسئولان تاسف خورد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان جم  با اشاره به آلودگی‌های اخیر رودخانه ریز واقع در دل جنگل گلوبردکان، اظهار داشت: مسئولان مربوطه موضوع آلودگی رودخانه ریز را هر چه سریع‌تر و با دقت بالا بررسی کنند و برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: با توجه به این که آب شرب بخش ریز از چاه‌های واقع در نزدیکی جنگل گلوبردکان تامین می شود باید بررسی شود تا مشکلی برای سلامتی مردم به وجود نیاید.

به نوشته ی فارس، امام جمعه جم در خصوص آلایندگی شرکت‌های واقع در منطقه عنوان کرد: مسئولان و به خصوص وزارت نفت تلاش کنند تا در کنار صنعت، اقداماتی در خصوص کاهش آلایندگی‌ها انجام دهند تا مردم متضرر نشوند و به محیط زیست آسیب وارد نشود.

گنجی با اشاره به اینکه ساده‌زیستی، مردم‌داری، صداقت و تلاش برای رفع مشکلات یک مدیر را موفق می‌کند، افزود: از زمانی که در شهرستان جم حضور دارم حدود 6 فرماندار عوض شده که هر کدام وعده به سرانجام رسیدن آب دریا به جم را داده اند ولی هنوز این وعده روی زمین مانده و انتظار داریم فرماندار جدید جم موضوع آب‌رسانی دریا به جم که از طریق خط کوثر است را به سرانجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات فروانی در جم وجود دارد گفت: همچون که مشکلات زیادی در شهرستان وجود دارد وعده های زیادی نیز روی زمین مانده که باید به سرانجام برسد.

گنجی یادآور شد: مشکل آب رسانی در جم باید مدیریت و رفع شود و اگر آب دریا به جم نرسد شهرستان وارد روزهای بحرانی خواهد شد.

وی با بیان این که در حوزه کشاورزی شهرستان جم مشکلات زیادی کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: مسئولان به جای این که به کشاورزان کمک کنند تا مشکلات این قشر رفع شود، چاه‌های آب کشاورزی را پلمب می کنند که این کار هنر نیست و باید از کشاورزان حمایت کرد.

امام جمعه جم با اشاره به وضعیت اشتغال جوانان جمی بیان کرد: با این همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها و وجود شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه، مشکل اشتغال زیبنده جم و استان بوشهر نیست و متاسفانه در برخی خانواده‌های جمی بیش از دو نفر جوان بیکار وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئولین باید متوجه باشند که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند، تاکید کرد: اکثر مدیران و مسئولان شهرستان جم به نظر می رسد به ارزش‌ها اعتقاد ندارند و فقط سالی یکبار آن هم به خاطر سالگرد اداره خود در نماز جمعه حاضر می‌شوند که باید به حال این مسئولان تاسف خورد.

گنجی با اشاره به گردهمایی هفتگی موتور سنگین سواران در اتوبان جم به سیراف در روز جمعه تصریح کرد: امکانات ورزشی در شهرستان جم باید افزایش یابد تا جوانان مجبور نباشند روزهای جمعه در اتوبان جم به سیراف به موتور سواری بپردازند.

امام جمعه جم ادامه داد: اتوبان جم به سیراف به دلیل تردد تریلرهای حامل مواد صنعتی و تانکرهای آب و همچنین اتوبوس‌های شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی یکی از مناطق خطرناک شهرستان جم است که متاسفانه روزهای جمعه موتورسواران در آنجا حاضر می شوند و جمعیت چند هزار نفری  که از آن دیدن می‌کنند خطرات این جاده را افرایش داده است.

وی اضافه کرد: موتورسواری در اتوبان جم به سیراف یک خطر جدی برای جوانان و خانوده‌هاست، مگر اتوبان جای تک‌چرخ زدن است؟ تا قبل از این که مسائل بدتری به وجود بیاید مسئولان امنیتی شهرستان از آن جلوگیری کنند.

گنجی با در خواست از مردم گفت: مردم همکاری کنند تا موتورهایی که قاچاق هستند توقیف شود و از شورای تامین شهرستان، فرمانده انتظامی، دادستان و فرماندار جم می‌خواهم در خصوص موتورهای سنگین موجود، چاره‌ای بیندیشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر