سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان در این نشست گفت: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) به تمام مسلمانان جهان است که در آن زمان با تدبیر و دور اندیشی این موضوع را مطرح نمودند.
کد خبر: ۴۰۶۳
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان در این نشست گفت: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) به تمام مسلمانان جهان است که در آن زمان با تدبیر و دور اندیشی این موضوع را مطرح نمودند.

وی بیان داشت: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی به پشتوانه حمایت آمریکا و حامیان غربی  که در این مدت و چند روز اخیر با حملات هوایی و زمینی و با شدت بیشتری علیه مردم مظلوم غزه در سرزمینهای اشغالی واقع می شود نه تنها با ادعای حقوق بشر و ترویج اصول دموکراسی که توسط دنیای غرب مطرح میشود سنخیتی ندارد بلکه در تضاد کامل با این اصول می باشد.

دهدشتی افزود: برگزاری جام جهانی فوتبال و درگذشته بازی های المپیک و رویدادهای مهم ورزشی  ابزاری شده است در دست استکبار جهانی برای به حاشیه کشاندن جنایات خود ، يعني هنگامي که همه توجه ها رویدادهای این چنین است این اعمال ددمنشانه صهيونيست ها خيلي در افکار عمومي جهان ديده نخواهد شد.
وی یادآور شد :متاسفانه با توجه به اینکه گروه های تکفیری از جمله گروه تکفیری بعثی موسوم به داعش با ایجاد فضای انشقاق و درگیری های فرقه ای خرابی ها و مشکلات بسیاری در کشورهای همسایه به بار آورده اند ،خوشبختانه شاهد امنیت کامل ،انسجام و وحدت رویه در جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان تاکید کرد:تکلیف و وظیفه تمامی مسلمانان جهان است که با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن اعلام انزجار از اسراییل جنایتکار ، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع نمایند.
در این نشست بر حضور حداکثری مردم شهرستان دشتستان برای حمایت از مردم فلسطین، در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان تأکید شد و در ادامه، پس از بحث و تبادل نظر، هر یک از اعضا به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده ی خود برای برپایی هرچه باشکوهتر مراسم روز جهانی قدس پرداختند.
شایان ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر برازجان  از ساعت 10/30 صبح از میدان شهید چمران آغاز می‌شود و تا مصلای نماز جمعه ادامه دارد .

 

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر