جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۴۵
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: اعضای شورای شهر نباید در عزل و نصب‌های شهرداری دخالت کنند و با هر گونه تخلف و سهل انگاری در شورا برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، مهرداد ستوده در آیین معارفه شهردار جدید شهر بردستان شهرستان دیر، اظهار داشت: اعضای شوراهای شهر و روستا باید با تعامل سازنده با شهردار و دهیار، زمینه پیشرفت شهر و روستای خود را فراهم سازند.

وی شورا را عصاره و چکیده فکر مردم برشمرد و افزود: شهرداری، ویترین عمرانی نظام است که نارضایتی مردم از خدمات آن باعث بی اعتمادی آنها به نظام خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر با بیان این که اعضای شورا مشکلات شهر را مسئولانه رصد کنند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر نباید در عزل و نصب‌های شهرداری دخالت کنند و با هر گونه تخلف و سهل انگاری در شورا برخورد جدی خواهد شد.

وی با تاکید بر این که همه مسئولان در قبال اعتماد مردم باید پاسخگو باشند،گفت: پاکدستی، یکی از مهمترین ویژگی‌های یک شهردار خوب است که یکی از ملاک‌ها و معیارهای اصلی برای انتخاب شهردار است.

ستوده با بیان این که، تکریم ارباب‌رجوع و احترام به مردم باید از اولویت‌های اصلی شهردار باشد، افزود: توجه ویژه به آیین‌های بومی مذهبی، نگاه ویژه به آموزش و پرورش، قانون‌محوری، شهروند محوری و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های شهرداران این استان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر