يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۹۹۷
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: فاضلاب یکی از معضلات اصلی زیست محیطی تمامی برنامه و طرح های عمران شهری را تحت شعاع خود قرار داده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، روح الله ملک زاده روز سه شنبه درجمع مردم محله نوروز آباد در مسجد حجت (عج) این بندر افزود:محله نوروز آباد، سرخور و بازار از نقاط مهم و زه دار این شهر است که باید مرحله اول اجرای طرح فاضلاب در این مناطق انجام می شد.

وی یادآورشد: اعضای شورای اسلامی گناوه نسبت به وضعیت کنونی فاضلاب دغدغه دارند و این مشکل بصورت مکتوب و حضوری به وزیر نیرو اعلام شده است.

ملک زاده افزود:زیبنده گناوه بعنوان قطب گردشگری استان بوشهر نیست که کوچه و معابر آن بدلیل تکمیل نشدن سیستم فاضلاب آلودگی زیست محیطی و بهداشتی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه از خانوارهایی که انشعاب فاضلاب گرفته و تاهنوز به شبکه وصل نشدند خواست احساس مسئولیت کنند و در زیبایی شهر خود سهیم شوند.

وی گفت:باتوجه به اینکه 800 هزار مترمربع از کوچه های این شهر آسفالت نشده اند ، با همکاری و تعامل شورا و شهرداری تلاش خواهیم کرد که هر سال 200 هزار مترمربع در برنامه قرار گیرد و اجرایی شود.

شهردار بندر گناوه نیز گفت: بودجه شهرداری این بندر با رشد 40 درصدی از 330 میلیاد ریال به 550 میلیارد ریال در سالجاری افزایش یافته است.

ماشاالله احمدی افزود: امسال 100 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی به عمران شهری گناوه اختصاص یافته است.

شهردار گناوه گفت: در دهه مبارک فجر امسال چندین طرح با اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح و اجرا می شود.

وی افزود: طرح احداث پل خور گردشگری که متوقف شده بود فعال و مناقصه پل ورودی شهر انجام شده است.

احمدی یادآورشد:آسفالت معابر و کوچه ها و خیابان حرم تا حرم بخشی دیگر از برنامه های شهرداری است و در این ارتباط در محله نوروزآباد 20 هزارمترمربع کار صورت گرفته است.

شهر گناوه در شمال استان بوشهر حدود 70 هزارنفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر