شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
َشهدار دالکی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:
فکرشهر: شهردار دالکی گفت: شهر دالکی به عنوان کریدور ورودی استان بوشهر محسوب می‌شود و شرایط استقبال از مسافران نوروزی در این شهر به عنوان ورودی استان فراهم می‌شود...
کد خبر: ۴۱۰۲۹
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: شهردار دالکی گفت: شهر دالکی به عنوان کریدور ورودی استان بوشهر محسوب می‌شود و شرایط استقبال از مسافران نوروزی در این شهر به عنوان ورودی استان فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سروش گرمسیری‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها داریم و اعتقاد دارم که رسانه‌ها می‌توانند کمک بسیار خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت باشند و از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای بهبود وضعیت شهری دالکی برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و پروژه‌های متعددی از جمله پیاده‌راه‌سازی، استانداردسازی پارک‌ها، ساخت و اجرای نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی بین راهی، بهبود آسفالت معابر و پوشش کانال دفع آب‌های سطحی را در دستور کار داریم.

شهردار دالکی از بهبود وضعیت عبور و مرور در شهر دالکی به عنوان یکی از اولویت‌ها نام برد و ادامه داد: انتخاب شهردارمحله‌های زن را برای اولین بار کلید زدیم و با رویکرد فرهنگی این اقدام انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در محلات مختلف شهر بانوان به عنوان شهردار محله انتخاب شده‌اند که تاکنون ۱۵ شهردار محله از بین بانوان انتخاب شده و چند شهردار محله جدید نیز در آینده انتخاب خواهند شد.

گرمسیری‌نژاد با بیان اینکه این بانوان می‌توانند مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری و همراهی کنند، افزود: خیلی از موارد و موضوعات مهم را از زبان شهرداران محله می‌شنویم که می‌تواند برای ما راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم برای ایام نوروز کریدور ورودی استان بوشهر را آماده کنیم، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا مسافرانی که از مسیر دالکی وارد استان بوشهر می‌شوند، از ورود به این شهر رضایت داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر