جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۷۳
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا تا روز یک‌شنبه با افزایش سرعت وزش باد، دریا مواج و متلاطم خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا بهادری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی نشان دهنده آرامش نسبی وضعیت جوی و دریایی استان طی امروز و فردا می‌باشد.

وی افزود: استان بوشهر از فردا به‌تدریج تحت تاثیر زبانه‌های امواج ناپایدار قرار می‌گیرد که در نتیجه آن ابتدا از اواخر روز پنج‌شنبه و طی روز جمعه سرعت وزش بادجنوبی در نیمه‌شمالی استان و سپس از اواخر روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه سرعت وزش بادهای‌ شمالی در تمام ‌مناطق استان افزوده خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه طی این مدت دریا مواج و متلاطم خواهد بود اضافه کرد: در همین مدت احتمال وقوع رگبار پراکنده ‌باران در برخی نقاط به‌ویژه در نیمه‌ شمالی‌استان نیز وجود دارد.

بهادری گفت: بر این اساس طی 24 ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از امشب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد نیز شمال‌غربی تا شمال‌شرقی و از امشب جنوب شرقی با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 32 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 30 تا 60 گاهی تا 90 سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر