دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۳۸۹
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: رئیس دامپزشکی بوشهر با اشاره به نظارت بر توزیع مواد پروتئینی گفت:در طرح تشدید نظارت در نوروز ضمن معدوم سازی ۱۵۰ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی ۶ مرکز عرضه متخلف گوشت مرغ و قرمز در بوشهرپلمب شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  سیروس بنافی در نشست بررسی طرح نظارت و بازرسی در ایام تعطیلات نوروزی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مواد غذایی و دامی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در طرح تشدید نوروزی از 25 اسفندماه تاکنون 402 مورد بازدید بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان بوشهر انجام شد.

بنافی از ضبط بیش از یک تن  فرآورده خام دامی خبرداد و افزود: در بازیدهای صورت گرفته یک‌هزار و 711 کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک ضبط و برای انجام آزمایشات لازم و تصمیم گیری نهایی به آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان ارجاع داده شد.

رئیس دامپزشکی بوشهر به معدوم سازی  فرآورده خام غیر بهداشتی پرداخت و بیان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده توسط اکیپ‌های نظارت بهداشتی 150 کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی معدوم سازی شد و  6 مرکز عرضه متخلف گوشت مرغ و قرمز پلمب و یک مرکز قصابی دیگر نیز به علت تخلفات بهداشتی به دادگان معرفی شد.

وی با تاکید بر این نکته که همشهریان حتما مواد پروتئینی را از مراکز مجاز و معتبر خریداری کنند خاطر نشان کرد: مردم در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی محصول و درهنگام خرید گوشت قرمز نیز به مهر دامپزشکی و برچسب بهداشتی مندرج بر لاشه گوشت توجه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 1512 اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر