جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۱۲
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک مددجوی کوچک تا زمانی که زنده هستم برای کمک به محرومان جامعه تلاش خواهم کرد که یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، حوزه صنعت نفت و گاز برای شراکت آنها در برنامه‌های این نهاد است.

 

به گزارش فکرشهر از فارس، محمدباقر سعادت صبح امروز در نشست با مدیر کمیته امداد استان بوشهر و روسای ادارات این نهاد در شهرستان دشتستان اظهار داشت: افتخار می‌کنم به عنوان مددجوی کمیته امداد هستم و در کنار محرومان زندگی کرده‌ام و آن را جزء افتخارات خود می‌دانم.

وی افزود: در زندگی من هیچ زمان فراموش نشده که در چه جایگاهی بودم و همیشه خود را مکلف به پیگیری حقوق این قشر کرده و در این زمینه تلاش کرده‌ام.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست‌گذاری کمیته امداد با توجه به مقتضیات زمان تغییر کرده و اکنون نیز می‌بینیم که با یک استراتژی مناسب به دنبال فقرزدایی همراه با توانمندسازی خانواده‌های محروم و تحت پوشش است.

سعادت عنوان کرد: برنامه‌های میان‌مدت و درازمدت این نهاد سبب خواهد شد که موضوع فقر در جامعه اسلامی ریشه‌کن شود که البته زمان‌بر است و نیاز به حمایت دولت و مردم از برنامه‌های فقرزدایی این نهاد دارد .

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یادآور شد: از بدو شروع کمیته امداد در اوائل انقلاب به مدت 13 سال به شکل مستقیم در این نهاد به شکل افتخاری همکاری داشته‌ام که آن را برای خود یک افتخار می‌دانم.

وی عنوان کرد: اهل تملق نیستم و با علم و آگاهی اعلام می‌کنم مدیر شایسته‌ و مدبری مانند مدیرکل فعلی این نهاد در طی فعالیت نزدیک به چهار دهه عمر کمیته امداد در استان ندیده‌ام که با داشتن علم، روحیه از خودگذشتگی، کوچک‌نفسی و قدرت تعامل بالا به دنبال رفع فقر در سطح استان تلاش می‌کند.

سعادت بیان کرد: از همه ظرفیت‌هایی که در اختیار نماینده مجلس وجود دارد برای رفع نیازهای مردم محروم و تحت حمایت کمیته امداد فروگذاری نکرده و سعی می‌کنم در این زمینه در فرصت مقتضی تلاش‌های بیستری به خرج دهم.

وی ادامه داد: به عنوان یک مددجوی کوچک تا زمانی که زنده هستم برای کمک به محرومان جامعه تلاش خواهم کرد که یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، حوزه صنعت نفت و گاز برای شراکت آنها در برنامه‌های این نهاد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر